Šiandienos „plastinių operacijų kampelio“ rubrikoje - japoniškas sedanas, o tiksliau - „Honda“ flagmanas, prabangiausias šios markės modelį, kurį kada nors galėjome įsigyti.
Ketvirtos kartos „Honda Accord“ debiutas Europoje įvyko 2006 metais, praėjus dvejiems metams nuo dienos, kuomet jis buvo pasiūlytas Japonijos gyventojams. Pelnęs „Japonijos metų automobilio“ titulą, į Europą atvykusi naujoji „Legend“ karta atrodė kaip vienas moderniausių ir technologiškai pažangiausių sedanų rinkoje.
Išmani ir efektyvi keturių varančiųjų ratų pavara, itin sklandžiai ir tolygiai veikiantis 6 cilindrų variklis bei ilgas komforto įrangos sąrašas turėjo padėti „Hondai“ įsitvirtinti Europoje, tačiau... 2006 metais „Honda“ visoje Europoje pardavė tik 1066 modelio vienetus, 2007 - 1040 egzempliorių.
Praėjus vos dvejiems metams, rinkoje pasirodė atnaujintas „Honda Legend“ modelis, kuris buvo aprūpintas naujo dizaino priekine ir galine dalimis, kurios gamintojui leido pabrėžti, jog tai naujas modelis.
Techniškai automobilis pasikeitė minimaliai. Atnaujintas modelis buvo komplektuojamas ne su 3,5, o su 3,7 litro darbinio tūrio benzininiu jėgos agregatu, gebėjusiu išvystyti 300 arklio galių ir 371 Nm sukimo momentą ( senojo modelio variklis išvystė 290 arklio galių ir 351 Nm ).
Ar atnaujintas modelis padėjo padidinti „Legend“ pardavimus? Deja, bet ne. 2008 metais buvo parduoti 474 vienetai, o 2009 metais vos 329 modeliai, tad „Honda“ nieko nelaukė ir 2010 metais nutraukė „Legend“ modelio eksportą į Europą.