• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Daugelis naujus metus pasitinka išsikeldami sau įvairių tikslų. Kaip rodo tarptautinės rinkos tyrimų įmonės „YouGov“ duomenys, 2025 m. vienas populiariausių pasaulio gyventojų pažadų – daugiau keliauti. 

Daugelis naujus metus pasitinka išsikeldami sau įvairių tikslų. Kaip rodo tarptautinės rinkos tyrimų įmonės „YouGov“ duomenys, 2025 m. vienas populiariausių pasaulio gyventojų pažadų – daugiau keliauti. 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Pastebime, kad lietuviai Naujųjų metų išvakarėse taip pat nepamiršta šio tikslo. O jį įgyvendinti nedelsia – suskumba jau nuo metų pradžios. Kelionių rinkos įmonių statistika rodo, kad itin aktyviai atostogos planuojamos sausio mėnesį. Tai yra vienas aktyviausių atostogų įsigijimo mėnesių“, – kalba Lietuvos turizmo asociacijos vykdomoji direktorė Milda Plepytė-Rainienė.

REKLAMA

Jos teigimu, atlikti pirmuosius žingsnius įgyvendinant šią naujametinę rezoliuciją padeda ir tradiciškai sausio mėnesį organizuojama virtuali kelionių mugė.

„Kartu su Lietuvos turizmo asociacijos nariais šiais metais jau trečią kartą organizuojame virtualią kelionių mugę „Vivattur“. Ir kasmet stebime nuoseklų lankytojų skaičiaus augimą. Neabejojame, kad šiais metais dar daugiau žmonių galės pasiekti savo tikslą aplankyti svečias šalis“, – įsitikinusi M. Plepytė-Rainienė.

REKLAMA
REKLAMA

Prioritetas – skaitmeninis kelionės užsakymo būdas

Pasak M. Plepytė-Rainienės, turizmo rinka nuolat keičiasi – didėja elektroninės prekybos apimtys. Reprezentatyvi gyventojų apklausa atskleidžia, kad tik 16 proc. respondentų nori kelionę įsigyti gyvai, likusi dalis prioritetą teikia patogesniam ir efektyvesniam kelionės planavimo internetu būdui.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Iki pasaulinės pandemijos kelionės dažnai būdavo užsakomos parodose, kur lankytojai galėdavo tiesiogiai susipažinti su įvairiomis įmonėmis ir pasiūlymais. Tačiau pandemija iš esmės pakeitė rinkos tendencijas – dabar dauguma keliautojų keliones renkasi ir užsisako virtualiai“, – apžvelgia Lietuvos turizmo asociacijos vykdomoji direktorė.

REKLAMA

Jos teigimu, turizmo atstovų užduotis – prisitaikyti prie šių pokyčių, suteikiant galimybę keliones planuoti ir užklausas pateikti bet kuriuo metu, iš bet kurios pasaulio vietos – nesvarbu, ar tai vyksta per kavos pertrauką, ar esant toli nuo namų.

Keliautojai tampa vis reiklesni

„Šiais metais savo pasiūlymus virtualioje mugėje pristato rekordinis dalyvių skaičius – 37. Be to, ši mugė tampa vis labiau tarptautinė, prie jos jungiasi ir užsienio viešbučiai bei kiti kelionių organizatoriai. Tai rodo didėjantį užsienio turizmo atstovų susidomėjimą mūsų rinka ir augantį tarptautinį pripažinimą“, – pabrėžia pašnekovė.

REKLAMA

Kalbėdama apie Lietuvos keliautojus, M. Plepytė-Rainienė pastebi, kad jie tampa reiklesni pasiūlymų kokybei, vis labiau informuoti bei atidesni renkantis kelionių organizatorius. 

„Vis dažniau keliautojai teiraujamasi, ar kelionių organizatorius registruotas Lietuvoje, ar jo veiklą prižiūri Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba. Tokie klausimai jau tampa įprasti, jei atsakingai planuojamos kelionės. Tai rodo ir augantį vartotojų sąmoningumą“, – atkreipia dėmesį asociacijos atstovė.

Gairės:
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
Gairės:
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų