• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Jeigu kada nors svajojote apie automobilį, kuris turėtų plačiausias ratų arkas, pasiūlytume pažvelgti į šį „Volkswagen Golf“, nes norint jį aplenkti reikės įdėti nemažai darbo.
Automobilių entuziastas ir auksarankis Richardas Klarby visam pasauliui nusprendė parodyti savo naujausią projektą. Nors tai ir yra „Golf“, tačiau pamirškite stilingus ir pakankamai kukliai atrodančius projektus, nes šis vertas išskirtinio dėmesio. Richardas teigia, jog stengėsi sujungti „Show“ ir „OEM+“ stilius į vieną.

epcp-1304-02-o 2011-volkswagen-golf-r audi-allroad-flares
Iš tikro ne daugelis nusipirktų visiškai naują „Volkswagen Golf R“ ir pradėtų jį ardyti ir pjaustyti. Per daugiau negu dešimt metų, Richardas savo šalyje yra žinomas kaip tikras patrakėlis neturintis stabdžių. Jeigu turite beprotiškai skambantį ar net utopinį projektą, skambinkite Richardui, nes jis yra tikras specialistas.

epcp-1304-11-o 2011-volkswagen-golf-r nankang-NS-II-tire
Raudona „R“ raide pažymėtas „Golf“ iš pradžių turėjo atlikti kasdieninio automobilio funkciją. Darbas-miestas-namai-pramogos. Pirmuosius mėnesius viskas klostėsi pagal planą, tačiau juk automobilių entuziastai, ypač tokie kaip Richardas, negali sau ramiai sėdėti ir nepakeisti bent jau ratlankių.

epcp-1304-06-o 2011-volkswagen-golf-r custom-splitter
„Nuo pat tada, kai automobilį nusipirkau, manęs neapleido mintis, jog su šiuo automobiliu atrodau kaip bankininkas. Privalėjau kažką pakeisti. Todėl nieko nelaukęs nusipirkau „KW“ reguliuojamo aukščio amortizatorius“, - pasakoja Richardas.
Iš pradžių automobilis turėjo devyniolikos colių lengvo lydinio ratlankius, kurie normaliam žmogui atrodytų gražiai ir įprastai. Tačiau tai tik buvo apšilimas, nes Richardas po maždaug pusmečio užsisakė neįtikėtinai plačius ir didelius „Rotiform NUE“ ratus.

epcp-1304-04-o 2011-volkswagen-golf-r rear-valance
Sekantis žingsnis buvo orinės važiuoklės montavimas. Kartu su kolega jis užsisakė „Air Lift“ orinės važiuoklės komplektą. Orinei važiuoklei suradus savo vietą, atėjo metas galvoti ką daryti su kėbulu. Po keletos puodelių kavos ir vienos bemiegės nakties, Richardas pats pjaustė, lipdė ir sudėjo naujas kėbulo dalis, kurios pareikalavo fantazijos. Juk įprasti ir pūstesni sparnai čia netinka, teko šiek tiek improvizuoti ir pasiskolinti „Audi Allroad“ kėbulo detalių.

epcp-1304-03-o 2011-volkswagen-golf-r rotiform-concave-NUE-wheels
Kas keisčiausia, jog dabar šis projektas yra parduodamas, nes Richardas savo galvoje turi visiškai naują slaptą projektą, kuris gali kainuoti nemažus pinigus. Norite sužinoti kainą? Ji beveik prilygsta naujo „Volkswagen Golf R“ kainai.

Jeigu kada nors svajojote apie automobilį, kuris turėtų plačiausias ratų arkas, pasiūlytume pažvelgti į šį „Volkswagen Golf“, nes norint jį aplenkti reikės įdėti nemažai darbo.
Automobilių entuziastas ir auksarankis Richardas Klarby visam pasauliui nusprendė parodyti savo naujausią projektą. Nors tai ir yra „Golf“, tačiau pamirškite stilingus ir pakankamai kukliai atrodančius projektus, nes šis vertas išskirtinio dėmesio. Richardas teigia, jog stengėsi sujungti „Show“ ir „OEM+“ stilius į vieną.

epcp-1304-02-o 2011-volkswagen-golf-r audi-allroad-flares
Iš tikro ne daugelis nusipirktų visiškai naują „Volkswagen Golf R“ ir pradėtų jį ardyti ir pjaustyti. Per daugiau negu dešimt metų, Richardas savo šalyje yra žinomas kaip tikras patrakėlis neturintis stabdžių. Jeigu turite beprotiškai skambantį ar net utopinį projektą, skambinkite Richardui, nes jis yra tikras specialistas.

epcp-1304-11-o 2011-volkswagen-golf-r nankang-NS-II-tire
Raudona „R“ raide pažymėtas „Golf“ iš pradžių turėjo atlikti kasdieninio automobilio funkciją. Darbas-miestas-namai-pramogos. Pirmuosius mėnesius viskas klostėsi pagal planą, tačiau juk automobilių entuziastai, ypač tokie kaip Richardas, negali sau ramiai sėdėti ir nepakeisti bent jau ratlankių.

epcp-1304-06-o 2011-volkswagen-golf-r custom-splitter
„Nuo pat tada, kai automobilį nusipirkau, manęs neapleido mintis, jog su šiuo automobiliu atrodau kaip bankininkas. Privalėjau kažką pakeisti. Todėl nieko nelaukęs nusipirkau „KW“ reguliuojamo aukščio amortizatorius“, - pasakoja Richardas.
Iš pradžių automobilis turėjo devyniolikos colių lengvo lydinio ratlankius, kurie normaliam žmogui atrodytų gražiai ir įprastai. Tačiau tai tik buvo apšilimas, nes Richardas po maždaug pusmečio užsisakė neįtikėtinai plačius ir didelius „Rotiform NUE“ ratus.

epcp-1304-04-o 2011-volkswagen-golf-r rear-valance
Sekantis žingsnis buvo orinės važiuoklės montavimas. Kartu su kolega jis užsisakė „Air Lift“ orinės važiuoklės komplektą. Orinei važiuoklei suradus savo vietą, atėjo metas galvoti ką daryti su kėbulu. Po keletos puodelių kavos ir vienos bemiegės nakties, Richardas pats pjaustė, lipdė ir sudėjo naujas kėbulo dalis, kurios pareikalavo fantazijos. Juk įprasti ir pūstesni sparnai čia netinka, teko šiek tiek improvizuoti ir pasiskolinti „Audi Allroad“ kėbulo detalių.

epcp-1304-03-o 2011-volkswagen-golf-r rotiform-concave-NUE-wheels
Kas keisčiausia, jog dabar šis projektas yra parduodamas, nes Richardas savo galvoje turi visiškai naują slaptą projektą, kuris gali kainuoti nemažus pinigus. Norite sužinoti kainą? Ji beveik prilygsta naujo „Volkswagen Golf R“ kainai.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų