• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Audi RS2“ buvo vienas iš tų automobilių, kuris padėjo labai tvirtus pamatus visiems ateityje pasirodžiusiems sportiškiems „Audi“ modeliams. 
1994 metų pavasarį pristatytas modelis Europoje buvo dievinamas dėl kelių priežasčių. Jis turėjo nuostabiai skambantį 2,2 litro darbinio tūrio, 5 cilindrų benzininį variklį, jis buvo komplektuojamas su keturių varančiųjų ratų pavara, kuri užtikrindavo puikų sukibimą su kelio danga, ir jis buvo gaminamas tik su universalo kėbulu. Žinant kokią silpnybę europiečiai turi universalams, „Audi RS2“ anuomet buvo laikomas beveik idealiu automanišku šeimyniniu automobiliu.
šis automobilis buvo sukurtas bendradarbiaujant su „Porsche" inžinieriais. Šį sakinį reikėtų patikslinti, nes „Audi" pasamdė geriausius „Porsche" inžinierius, kurie sukurtų pirmąjį „RS" modelį. Nieko nelaukę, „Porsche" inžinieriai pasiglemžė paprastą „Audi 80" universalą ir pradėjo po truputį jį tobulinti.
Darbai prasidėjo ties benzininiu varikliu, kuris turėtų sukti automobilio ratus. „Porsche" inžinieriai nusprendė tobulinti 2,2 litro, penkių cilindrų agregatą, kuris darbų pabaigoje išvystė net 315 arklio galių. „Porsche" pakeitė „KKK" firmos turbo kompresorius į žymiai galingesnius komponentus, sumontavo didesnes apkrovas galintį atlaikyti tarpinį suslėgto oro aušintuvą, geresnius purkštukus ir iš naujo suprojektuotą kumštelinį veleną. Be modifikacijų neapsėjo ir automobilio kompiuteris, kuris gavo naujausią „Bosch" kompanijos programinę įrangą.
315 arklio galių  ir 410 NM išvystantis motoras suteikė neįtikėtinas ir tuo metu dar nematytas universale technines charakteristikas.  Automobilis iki 100 km/val galėjo įsibėgėti per 4,8 sekundės ir pasiekti 262 km/val. maksimalų greitį, kuris buvo ribojamas elektronikos. Tuo metu praktiškai atrodantis automobilis galėjo nušluostyti ne vienam super automobiliui nosį ir atstatęs ragus neblogai pasigalynėti su to laikmečio greičiausiuoju - „McLaren F1".
Vienam rečiausių „Audi“ modelių patekus į „ PK Motorsport“ specialistų rankas, variklio pajėgumas išaugo iki net 600 arklio galių ir 780 Nm. Kaip jiems pavyko tai padaryti? Variklio tūris buvo padidintas iki 2,5 litro, „KKK“ turbiną pakeitė „Garrett“ produkcija, kuri su didžiausiu malonumu pučia 2 bar'us.

VIDEO


Audi RS2“ buvo vienas iš tų automobilių, kuris padėjo labai tvirtus pamatus visiems ateityje pasirodžiusiems sportiškiems „Audi“ modeliams. 
1994 metų pavasarį pristatytas modelis Europoje buvo dievinamas dėl kelių priežasčių. Jis turėjo nuostabiai skambantį 2,2 litro darbinio tūrio, 5 cilindrų benzininį variklį, jis buvo komplektuojamas su keturių varančiųjų ratų pavara, kuri užtikrindavo puikų sukibimą su kelio danga, ir jis buvo gaminamas tik su universalo kėbulu. Žinant kokią silpnybę europiečiai turi universalams, „Audi RS2“ anuomet buvo laikomas beveik idealiu automanišku šeimyniniu automobiliu.
šis automobilis buvo sukurtas bendradarbiaujant su „Porsche" inžinieriais. Šį sakinį reikėtų patikslinti, nes „Audi" pasamdė geriausius „Porsche" inžinierius, kurie sukurtų pirmąjį „RS" modelį. Nieko nelaukę, „Porsche" inžinieriai pasiglemžė paprastą „Audi 80" universalą ir pradėjo po truputį jį tobulinti.
Darbai prasidėjo ties benzininiu varikliu, kuris turėtų sukti automobilio ratus. „Porsche" inžinieriai nusprendė tobulinti 2,2 litro, penkių cilindrų agregatą, kuris darbų pabaigoje išvystė net 315 arklio galių. „Porsche" pakeitė „KKK" firmos turbo kompresorius į žymiai galingesnius komponentus, sumontavo didesnes apkrovas galintį atlaikyti tarpinį suslėgto oro aušintuvą, geresnius purkštukus ir iš naujo suprojektuotą kumštelinį veleną. Be modifikacijų neapsėjo ir automobilio kompiuteris, kuris gavo naujausią „Bosch" kompanijos programinę įrangą.
315 arklio galių  ir 410 NM išvystantis motoras suteikė neįtikėtinas ir tuo metu dar nematytas universale technines charakteristikas.  Automobilis iki 100 km/val galėjo įsibėgėti per 4,8 sekundės ir pasiekti 262 km/val. maksimalų greitį, kuris buvo ribojamas elektronikos. Tuo metu praktiškai atrodantis automobilis galėjo nušluostyti ne vienam super automobiliui nosį ir atstatęs ragus neblogai pasigalynėti su to laikmečio greičiausiuoju - „McLaren F1".
Vienam rečiausių „Audi“ modelių patekus į „ PK Motorsport“ specialistų rankas, variklio pajėgumas išaugo iki net 600 arklio galių ir 780 Nm. Kaip jiems pavyko tai padaryti? Variklio tūris buvo padidintas iki 2,5 litro, „KKK“ turbiną pakeitė „Garrett“ produkcija, kuri su didžiausiu malonumu pučia 2 bar'us.

VIDEO


REKLAMA

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų