Kitokia realybė
Iš Vokietijos į Lietuvą specialiai šioms lenktynėms grįžo Mantas Mikuckas. Su komandos „Naktinės kregždės RT“ draugu Dovydu Jakštu ir BMW E36, jie užėmė 13 vietą, nes lenktynių pradžioje turėjo problemų su numerio apšvietimu. Vis dėlto tai nesutrukdė M. Mikuckui rimtai „užsikabinti“ už šių lenktynių.
„Įspūdis yra nerealus, nes išeini iš savo komforto zonos. Reikia daugiau improvizacijos, nes stabdymo taškai ir trasos kraštai tamsoje tampa virtualūs. Kartais įsivaizduoji, kad čia jau yra trasos kraštas, bet privažiavęs pamatai, kad jis daug toliau arba visai arti. Todėl prasideda labai daug improvizacijos, o man tas patinka, net jaučiu „kablį“. Dabar Naktinių Lenktynių laukiu labiau nei įprastų“, - su užsidegimu pasakoja lenktynininkas.
Biologinė nelygybė
Vienas iš „Dynamit Energy & DiStyle.lt“ komandos vairuotojų Danas Azikejevas pripažįsta, kad prieš premjerą buvo kiek skeptiškas. Tačiau vėliau turėjo gerokai paplušėti trasoje. Jis juokauja, kad kirgiziška prigimtis šiek tiek apsunkina lenktyniavimą naktį.
„Man jau daug metų ir sunku mane nustebinti. Bet per Naktines Lenktynes turėjau savo pirmą kartą. Didžiausios emocijos buvo stadiono posūkyje. Kai jau atrodo, kad posūkyje prisispaudi prie vidinės dalies ir važiuoji link išorinės, bet jos nematai. Mano akys ir taip mažos, tai dvigubai daugiau turėjau atsimerkti, todėl išeikvojau dvigubai daugiau jėgų nei kiti lenktynininkai. Pabaigoje dar labiau sumažėjo akys, tai turėjau dar stipriau žiūrėti, kur važiuoti. Keista: dirbu su apšvietimu ir mums pritrūko šviesos“, - atradimais dalijasi Dano Kirgistano pravardę jau gavęs lenktynininkas.
Įspūdžiui užteko 7 minučių
„Hermitrans“ komanda ilgą laiką pirmavo Naktinių Lenktynių kvalifikacijoje. Prie starto jie su BMW M3 stojo antri, tačiau jau antrame rate buvo pirmi. Labai gaila, tačiau dėl atlūžusio smagračio dantuko lenktynes jie pabaigė po beveik 7 minučių ir „Nissan Navara“ automobilį partempė į techninio aptarnavimo zoną. Vienam iš pilotų Vyteniui Gulbinui nuotaikos tai nesugadino ir jis jau kelia aukščiausius tikslus.
„Per paskutiniuosius 10-15 metų, tai yra kažkas naujo. Renginys ir idėja fantastiški. Naktį sunkiausia susirasti savo stabdymo taškus, kuriuos turi kiekvienas vairuotojas ir orientuojamės pagal juos. Mūsų komandos tikslas Naktinėse Lenktynėse 420 – įdegti ir gerai praleisti laiką. O tai geriausiai išeina stovint pirmoje vietoje“, - nedviprasmiškai šypsosi vilnietis.
Rugpjūčio 11 d. Kačerginės „Nemuno žiedo” trasoje vyks trečiasis „Autoplius.lt Fast Lap” etapas. Jame bus duotas startas Lietuvos RACE žiedinių lenktynių čempionato etapui su 57 dalyviais, „Time Attack” greičiausio rato lenktynėms su 100 dalyvių, Lietuvos semi-PRO drifto čempionato etapui su 30 dalyvių ir naktiniam driftui Šerykloje. Taip pat vyks daugiau nei dvigubai prailgintos egzotiškosios 4 valandų ir 20 minučių ištvermės lenktynės tamsoje „Naktinės Lenktynės 420”. Jų startas šeštadienį 20 val., o finišas – 20 minučių po vidurnakčio.