Pasak bendrovės „AL holdingas“ generalinio direktoriaus Gintauto Mažeikos, el. leidybos „Alma littera“ ėmėsi jau prieš porą metų, o šiemet, sukaupusi vertingos patirties ir užtikrinusi pakankamą el. formato knygų pasiūlą, nusprendė pasiūlyti jas skaitytojams.
„Esame tikri, kad į elektroninių knygų rinką žengiame pačiu laiku. El. leidybos užuomazgų Lietuvoje būta iki šiol, tačiau nė viena Lietuvos leidykla kol kas nepasiūlė tokio plataus el. knygų asortimento. Ir nors šiuo metu tokių knygų pardavimai sudaro mažiau nei 1 proc., tikimės, kad per ateinančius dvejus-trejus metus el. knygų rinkos dalis ūgtelės iki 5-6 proc.“, - sakė G. Mažeika.
Šiuo metu minėtuose el. knygynuose jau galima įsigyti tokių „Alma littera“ išleistų bestselerių kaip Suzanne Collins „Bado žaidynių“ trilogija, George R. Martin „Sostų žaidimas“, John Irving knygų bei lietuvių autorių R. Šepetys ir A. Čekuolio kūrinių. Nors dabar didžiausią el. knygų dalį sudaro grožinė suaugusiųjų literatūra, ateityje planuojama pasiūlyti ir interaktyvių el. formato knygų vaikams.
„Alma littera“ išleistų el. knygų kaina – maždaug trečdaliu mažesnė nei įprastinių popierinių knygų. El. formato knygas skaitytojai gali įsigyti naudodamiesi specialia platforma, integruota el. knygynuose pegasas.lt ir knyguklubas.lt.
El. knygas galima skaityti visuose tokio tipo knygų skaitymui pritaikytuose įrenginiuose: kompiuteriuose, skaitytuvuose, išmaniuosiuose telefonuose ir planšetiniuose kompiuteriuose.