„Adidas group“ produkcija, skirta vaikams, gaminama ir vertinama jau ne vienerius metus, tačiau Vilniuje duris atvėrusi pirmoji šios linijos parduotuvė – išskirtinis įvykis kompanijos istorijoje. Franšizę įsigijusi ir parduotuvę valdanti Lietuvos bendrovė „Winner Sport“ yra ilgametė „Adidas group“ partnerė, neseniai atidariusi ir franšizinę adidas bei Reebok prekių parduotuvę Kauno „Akropolyje“.
„Vaikai visada yra ne tik judresni, bet ir reiklesni sportinės aprangos ir avalynės nešiotojai, todėl kartu su partneriais nutarėme, kad tokia specializuota parduotuvė suteiktų visapusiškai plačiausią vaikams skirtos produkcijos pasirinkimą“, - sakė „Adidas group“ Baltijos šalių franšizės ir mažmeninės prekybos pardavimų vadovė Gintarė Aleknienė. Pasak jos, „Adidas group“ Lietuvoje turi šiam prekės ženklui ištikimų pirkėjų, todėl specializuota vaikų linijos parduotuvė sudaro galimybę jiems visas aprangos dalis išsirinkti vienoje vietoje, užuot ieškojus keliose parduotuvėse.
„Labai džiaugiamės, jog prie mūsų prekybos ir pramogų centro parduotuvių gretų prisijungia dar vienas pasaulyje gerai žinomas ir pripažintas prekės ženklas. Pastaraisiais metais stebėjome sparčiai didėjančią vaikiškų prekių paklausą, todėl šiuo metu stengiamės šiam segmentui skirti didesnį dėmesį bei savo klientams ir lankytojams užtikrinti platesnį mūsų mažiesiems skirtų kokybiškų prekių pasirinkimą“, – sakė „Akropolis LT“ Nuomos skyriaus vadovė Renata Jakubčionienė.
Jau atidarymo metu kartu su savo atžalomis į „Adidas Kids“ parduotuvę užsukę tėveliai buvo maloniai nustebinti, kad vienas žymiausių sportinių prekės ženklų Lietuvoje pristato pilną vaikų linijos asortimentą – vaikiškų rūbų, avalynės, kurie visame pasaulyje garsėja savo kokybe, praktiškumu ir stilingumu. Aptarnaujantis personalas čia ras ką pasiūlyti įvairaus amžiaus vaikams – „Adidas Kids“ kolekcijos skirtos vaikams nuo pat jų gimimo iki 13 metų (iki 176 cm ūgio).
„Adidas group“ atstovai dėsto, kad šiuo plėtros laikotarpiu siekiama tankinti parduotuvių skaičių Baltijos šalių regione ir parduotuves pagal franšizes atidaryti visuose didžiuosiuose Lietuvos miestuose.
Franšizės sutartis parduotuvei suteikia ne tik teisę naudotis tarptautiniu prekės ženklu, bet ir pasiūlyti vartotojui iš esmės tokias pačias apsipirkimo galimybes, kaip ir originalioje „Adidas group“ parduotuvėje. Paprastai prekybos partnerių parduotuvėse galima rasti kelis šimtus gamintojo prekių, o pagal franšizę veikiančioje parduotuvėje – daugiau kaip 2000.
2011 m. rinkos tyrėjų „TNS“ atliktas Lietuvos rinkos tyrimas atskleidė, kad adidas yra geriausiai prisimenamas (angl. – top of mind) prekės ženklas sporto aprangos, avalynės ir inventoriaus sektoriuje.
Atidarymo akimirkos - nuotraukų galerijoje: