Berlyno kino festivalį sužavėjęs filmas žiūrovus nukelia į 1965-ųjų Iraną, atokią dykumą, kur smėlyje įstrigusiame laive keistomis aplinkybėmis nusižudo politinis kalinys.
Tirti bylos oranžiniu „Chevrolet Impala“ atvyksta detektyvas, geologas ir hipis garso režisierius. Greitai trijulė pakliūva į pasaulį, kur realybė maišosi su sapnais, mistika su haliucinacijomis, o konspiracijos teorijos su vietinių gyventojų kalbomis apie drakoną, kuris tūno giliai po žeme.
<…> „Supratau, kad vienu žanru istorijos nepapasakosiu, kad tai – nuobodu. Pagalvojau, o kas būtų, jei sudėčiau mokslinę fantastiką, paranoją ir „X-failus“ su privačiu sekliu Filipu Marlou, Žiuliu Vernu, Tintinu ir Indiana Džounsu, o tada dar įmaišyčiau Irano kino ir vietinių spalvų?“, – apie filmo idėją pasakoja režisierius Mani Haghighi.
<…> Šiuo metu režisierius M. Haghighi, pasak kino kritikų, yra vienas iš inovatyviausių ir įdomiausių kino balsų Irane. Jų nuomone, naujausias autoriaus filmas išsprūsta iš bet kokių apibrėžimų ir sulaužo ne vieną stereotipą apie iranietišką kiną, kuris daugumai žiūrovų asocijuojasi su lėtais, meditatyviais ir socialines problemas gvildenančiais filmais.