Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Sako ves keleivius kazkokius isivaizduojamus. Dabar keliu vos kelios masinos per diena pravaziuoja lt numeriais i lenkija cia bles traukiniu reik jiem. Kitos frazes nera karinis mobilumas. Nesamone. Stato tilta vidury niekur kur veda i niekur pize cia ir visuomene leidzIA
Lenkai jau senai viska pastate. Nes ta veze pirmiausia bus karo ir kroviniu pervezimui skirta. Verslas gales krovini i trauk kist, pigiausia tr priem. Nebereiktu kaip darydavo lenkuos persest, o kroviniai irgi turedavo perkelti but tai niekas nesinaudodavo tik keleiv. Svarbu mum nutiest begius nuo lenku iki kauno vln ignoruot stotis. Nes butiba karo reikmems. Sastai nesustodami atvyks i kauna su kar technika tai yra geriau negu laivu kuri gali skandint plius laiko daug uztrunka. Nuo trauk sastato twchnika gali lengvai ir labai greit nuvaziuot vos ne visa iskarto. O begiu sunaikint neimanoma nes jie sutvarkomi per pusv ar greiciau.
Su Vilnium gal ? Bet abejotina.
Teisingai kam tos atšakos į sostines , jei pav. tarp Kauno ir Viniaus jau yra geležinkelio jungtis
Bent jau eurovėžės jungtį su Klaipėda galima finansuoti koncesijos pagrindais.
Neverkit, svarbiausia mūsų pergalė Ukrainoje
TO GELEŽINKELIO JAU NIEKAS, NIEKADA NEBEPASTATYS.VISAS SIS NIEKAM NEREIKALINGAS PROJEKTAS IS PAT PRADŽIU BUVO BEPRASMYBE O GAL NET AFERA !!!!!! PER 30 METU NUTIESTA VIRS 100 KM BEGIU O 10 METU KUICIAMASI NUO KAUNO IKI JONAVOS...TAI PASAULINIS VISU LAIKU LETUMO REKORDAS !!!!! ISTRATINTI PINIGAI O REZULTATAS NULINIS....VA PASTATE IKI KAUNO IR KA ????! AR JUO BENT KAS NAUDOJASI AR VEIKIA ????? TOTALI VEGETACIJA IR NUOSTOLIAI...NIEKAM JIS NEREIKALINGAS ISSKYRUS KAS VAGIA TUOS PINIGUS.
Mąstymas tas pats liko - darom, prisiprojektuojam, bando ištraukt pinigų, prisiplanuojam,po to matysime, ypatingai jei ne savi pinigai.
@Aa
svarbu projektus padaryti ir pinigus pasiimti, o ar jie bus įgivendinti visiems giliai px
O kodėl pabėgius gamina Lenjžkija o skalda (!) vežama net iš Švedijos? Atsakymas yra tik vienas - taip brangiau. Lietuvos valdžia per savo giminių UAB'us vagia Europos pinigus ir perka net žemę (skaldą) kurios pilna Lietuvoje ar paprastus betono gaminius daro užsienyje. Kad tik brangiau, kad tik daugiau liktų "saviems" uabams... Kodėl skaldos neperkama iš Pakruojo dolomito kasyklų? O agri betono gamyklos nesugeba išlieti pabėgio formos gaminio ? NEJUOKINKITE, KLOUNAI, JŪS MASKVOS STATYTINIAI. Prie dabartinės valdžios liksime tuoja pt Rusijos sudėtyje. Latvija jau net nutarė veltui net nebestatyti jokių bėgių - Rusija jau prie pat, kam bevergti?
@Latvis
REIKALINGA GRANITINE SKALDA JOS YRA UKRAINOJE, SVEDIJOJE, RUSIJOJE, SUOMIJOJE... IS UKRAINOS ATSIVEŽT NEIMANOMA NES BEGIAI EINA PER BALTARUSIJA IŠ RUSIJOS MANAU IRGI NIEKS NEVES....ARČIAUSIAI YRA ŠVEDIJA. LIETUVIŠKA DOLOMITINE NETINKA.
O štai Estija nusitiesė UŽ EUROPOS DUOTUS PINIGUS iki pat savo sienos visus bėgius ir linijas kurias reikėjo dar pernai. EUROPOS SĄJUNGA SAKO ATVIRAI - Lietuvos o dar labiau Latvijos valstybės yra įtakojamos Rusijos interesų ir sprendimų, ypač tai reikšminga kai reikalas paliečia karinės technikos gabenimą geležinkeliais, ir tos dvi "sesės" gavo pinigų pakankamai, kaip ir Estija, bet juos išvogė ir vėl graudžiomis akelėmis išmaldos prašo. Kurios jau niekas mums neduos, o jei geležinkelio nebus - reikės grąžinti išvogtus pinigėlius atgal Europai. Socialdemokratai, net neslepia (ypač senieji bebrai) kad jie yra Rusijos projektas, todėl prie dabartinės valdžio toliau Jonavos bėgiai tiesiami tikrai nebus. O mokesčiai bus kelaimi, "nes ta bjauri Europa reikalauja pinigų".
@Beretė, daug žinanti
O KAS TRUKDE TUOS 4 METUS TIEST BEGIUS KAIP NCERVATNIKAMS ???? 10 METU TIESIA NUO KAUNO IKI JONAVOS....TAS GELEŽINKELIS JAU NIEKADA NEBEBUS NUTIESTAS O IR JO REIKALINGUMAS NULINIS....JEI BUTU BUVES REIKALINGAS JAU 2000 METAIS BUTU BUVES PASTATYTAS....
@Beretė, daug žinanti
Ar tikrai? Tai kur tie Estijos bėgiai?
REKLAMA
REKLAMA
Pirmoji „Rail Baltica“ auka – darbams reikia pinigų, o jų vis negana