Joje yra visko: ryškiausių futbolo žvaigždžių, įžymybių iš įvairių sričių, masinių scenų ir puikaus humoro dozė. Reklamos kūrėjai plačiai atvėpė žandikaulius pamatę sportinės aprangos gamintojo „Nike“ reklaminį klipą, skirtą rytoj prasidėsiančioms pasaulio futbolo pirmenybėms.
Viena iš sportinės aprangos lyderių metė daug pastangų ir pinigų trumpo spektaklio apie futbolą kūrimui. Investicijos nenuėjo veltui. Nors futbolo čempionato Pietų Afrikos Respublikoje pabaigoje televizijos žiūrovai greičiausiai norės vemti nuo reklaminių klipų, tačiau „Nike“ turi visas galimybes išlaikyti dėmesį savo prekės ženklui visą mėnesį.
Trijų minučių vaizdo klipe įamžintos tokios futbolo žvaigždės kaip Cristiano Ronaldo, Wayne'as Rooney, Didier Drogba ir Ronaldinho. Vis dėlto ši reklama nėra persotinta futbolu – ją „praskiedžia“ vienas geriausių pasaulio tenisininkų Rogeris Federeris, aktorius Gaelis Garcia Bernalis, krepšinio žvaigždė Kobe Bryantas ir populiarusis animacinis personažas Homeris Simpsonas.
„Ši reklama gali sudominti ir futbolui abejingus žiūrovus. Ji žavi savo sąmoju ir akina žvaigždžių gausa. Šie dalykai verčia pripažinti, kad tai viena geriausių reklamų, kurias man teko matyti“, – rašė „Slate“ žurnalo apžvalgininkas Sethas Stevensonas.
„Chicago Sun-Times“ autorius Lewisas Lazare'as išskiria stiprų šios reklamos emocinį poveikį, tačiau šį klipą vadina keistu „Nike“ kompanijos ėjimu: „Ankstesnės šios bendrovės reklamos buvo kaip lengvas prabėgimas paviršiumi, todėl pasigendu nuoseklumo“.
Vien Youtube.com tinklalapyje šią reklamą žiūrėjo 14 mln. žmonių.