Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Sutikite, jog pirmasis automobilis yra ypatingas. Su juo išmokstate apvažiuoti lietuviškas duobes, jame galbūt sugebėjote sužavėti savo merginą, o gal tai tiesiog buvo tikras vakarėlių autobusiukas? Vienaip ar kitaip, žmogaus ryšys su pirmuoju automobiliu yra stiprus. To puikus įrodymas yra Danielis Bretonas, kuris savo pirmąjį automobilį įsigijo 1989 metais ir jį turi iki šiol.
Prieš dvidešimt keturis metus įsigytas automobilis Danieliui buvo pirmasis. Tada jam buvo dvidešimt devyneri metai. Danielis su kelių žmonių rekomendacijomis nuvyko į vietinę „Volkswagen“ markės atstovybę ir įsigijo savo svajonių automobilį - „Volkswagen Golf“ su dyzeliniu varikliu.
„Aš visada mylėjau antros kartos modelius“, - teigia Danielis. Nors tai gali pasirodyti beprotybė, bet nuo pat pirmos dienos, Danielis su šiuo automobiliu važinėja kiekvieną mielą dieną. Tačiau kodėl daugelį šokiruoja faktas, jog pakankamai santūraus amžiaus vyrutis sėda ne už prabangaus „BMW“ ar „Mercedes Benz“ vairo, o už pakankamai seno „Volkswagen'o“? Būdamas penkiasdešimt dviejų metų, jis šį automobilį myli ir teigia, jog šis mažylis yra tikras šeimos narys.
Tokio amžiaus žmonės dažniausiai galvoja apie pensiją ir kaip greičiau atsisėsti ant sofos prieš televizorių. Danielis yra truputėlį kitoks, nes šis „Golf'as“ yra ne paprastas. Vos tik įsigijęs automobilį 1989 metais, Danielis su kelių draugų pagalba susirinko visiškai naują motorą su „Weber“ firmos karbiuratorius. „Atsimenu, kai atvykau pas atstovą ir jis pradėjo mane plūsti dėl variklio pakeitimo. Jis man grasino, jog neteksiu garantijos, tačiau man buvo nusispjauti“, - pasakoja Danielis.
Jeigu pasižiūrėtume į šį automobilį dabar. Antros kartos „Golf“ būtų puikus pavyzdys automobilių tobulinimo kultūros atstovams. Pasaulyje kur pasirinkimų daugiau negu proto, šis automobilis kalba pats už save.
Danielis pradėjo prie automobilio krapštytis prieš du metus. Pirmasis darbas buvo spalvos atgaivinimas. Prakiurksojus visą savaitgalį su keliomis priemonėmis rankose, Danielis spjovė į visą tai ir nusprendė perdažyti visą automobilį. Nuvykęs pas dažymo ekspertus, Danielis paprašė, jog mylimą „Golf“ nudažytų ta pačia spalva, kurią automobilis dėvėjo visą savo gyvenimą.
Vėliau sekė variklio pakeitimas. Danielis teigia, jog nuo 1989 metų jis pakeitė tris variklius, o dabar atėjo eilė ketvirtam. Dabar kompaktiškasis vokietis turi 2,1 litro benzininį motorą, kuris aprūpintas 16 vožtuvų, „Garret GT30R“ turbina ir 400 arklio galių kaimene. Taip pat Danielis sumontavo „VR6“ pavarų dėžę, kuri galėtų atlaikyti tokį galios pliūpsnį.
Prie modifikacijų sąrašo taip pat reikėtų pridėti „Quaife“ riboto praslydimo diferencialą, „Bilstein PSS9“ reguliuojamo aukščio amortizatorius, „Porsche“ firmos stabdžių diskus, „Wilwood“ suportus ir lengvus „BBS RM“ lengvo lydinio ratlankius.
Sutikite, jog pirmasis automobilis yra ypatingas. Su juo išmokstate apvažiuoti lietuviškas duobes, jame galbūt sugebėjote sužavėti savo merginą, o gal tai tiesiog buvo tikras vakarėlių autobusiukas? Vienaip ar kitaip, žmogaus ryšys su pirmuoju automobiliu yra stiprus. To puikus įrodymas yra Danielis Bretonas, kuris savo pirmąjį automobilį įsigijo 1989 metais ir jį turi iki šiol.
Prieš dvidešimt keturis metus įsigytas automobilis Danieliui buvo pirmasis. Tada jam buvo dvidešimt devyneri metai. Danielis su kelių žmonių rekomendacijomis nuvyko į vietinę „Volkswagen“ markės atstovybę ir įsigijo savo svajonių automobilį - „Volkswagen Golf“ su dyzeliniu varikliu.
„Aš visada mylėjau antros kartos modelius“, - teigia Danielis. Nors tai gali pasirodyti beprotybė, bet nuo pat pirmos dienos, Danielis su šiuo automobiliu važinėja kiekvieną mielą dieną. Tačiau kodėl daugelį šokiruoja faktas, jog pakankamai santūraus amžiaus vyrutis sėda ne už prabangaus „BMW“ ar „Mercedes Benz“ vairo, o už pakankamai seno „Volkswagen'o“? Būdamas penkiasdešimt dviejų metų, jis šį automobilį myli ir teigia, jog šis mažylis yra tikras šeimos narys.
Tokio amžiaus žmonės dažniausiai galvoja apie pensiją ir kaip greičiau atsisėsti ant sofos prieš televizorių. Danielis yra truputėlį kitoks, nes šis „Golf'as“ yra ne paprastas. Vos tik įsigijęs automobilį 1989 metais, Danielis su kelių draugų pagalba susirinko visiškai naują motorą su „Weber“ firmos karbiuratorius. „Atsimenu, kai atvykau pas atstovą ir jis pradėjo mane plūsti dėl variklio pakeitimo. Jis man grasino, jog neteksiu garantijos, tačiau man buvo nusispjauti“, - pasakoja Danielis.
Jeigu pasižiūrėtume į šį automobilį dabar. Antros kartos „Golf“ būtų puikus pavyzdys automobilių tobulinimo kultūros atstovams. Pasaulyje kur pasirinkimų daugiau negu proto, šis automobilis kalba pats už save.
Danielis pradėjo prie automobilio krapštytis prieš du metus. Pirmasis darbas buvo spalvos atgaivinimas. Prakiurksojus visą savaitgalį su keliomis priemonėmis rankose, Danielis spjovė į visą tai ir nusprendė perdažyti visą automobilį. Nuvykęs pas dažymo ekspertus, Danielis paprašė, jog mylimą „Golf“ nudažytų ta pačia spalva, kurią automobilis dėvėjo visą savo gyvenimą.
Vėliau sekė variklio pakeitimas. Danielis teigia, jog nuo 1989 metų jis pakeitė tris variklius, o dabar atėjo eilė ketvirtam. Dabar kompaktiškasis vokietis turi 2,1 litro benzininį motorą, kuris aprūpintas 16 vožtuvų, „Garret GT30R“ turbina ir 400 arklio galių kaimene. Taip pat Danielis sumontavo „VR6“ pavarų dėžę, kuri galėtų atlaikyti tokį galios pliūpsnį.
Prie modifikacijų sąrašo taip pat reikėtų pridėti „Quaife“ riboto praslydimo diferencialą, „Bilstein PSS9“ reguliuojamo aukščio amortizatorius, „Porsche“ firmos stabdžių diskus, „Wilwood“ suportus ir lengvus „BBS RM“ lengvo lydinio ratlankius.