Pirmajame, antrajame, trečiajame ir penktame kelio taškuose, V. Žala sunkvežimių įskaitoje buvo įsiveržęs į priekį ir važiavimo tempu stebino šios įskaitos senbuvius.
Vis dėlto, sekančiuose kelio taškuose V. Žalos forma krito, kol galiausiai ekipažas sustojo ir trasoje prastovėjo maždaug 20 minučių.
Iki šiol tiksliai nėra aišku kas nutiko, tačiau finišą pasiekusio V. Žalos sunkvežimio priekinis stiklas sufleruoja, kad trasoje įvyko ne mechaninis gedimas.
Po finišo lenktynininkas atviravo, kad pirmieji 150 km buvo sklandūs: „Pripratau prie tempo, jaučiausi valdantis situaciją be didelės rizikos.“ Tačiau tolimesnėje trasos dalyje prasidėjo sunkumai.
„Labai daug krūmų ir medžių, dažnai akių lygyje. Naviguodamas tarp jų, vis daugiau kapojau krūmus, kol išmokau pamoką – taip užsikemša radiatorius,“ – dalijosi sportininkas.
„Radiatorius užsikimšo, motoras pradėjo kaisti, o iki pervažiavimo likusius 100 km teko važiuoti su ribota galia.“
Dulkėtoje aplinkoje, kai varžovai lenkė iš šonų, lenktynininkas padarė klaidą: „Nepastebėjau didelės šakos – ji išmušė stiklą Paulo pusėje. Jam tapo sunku naviguoti, nes jis nieko nebematė.“
Tokioje situacijoje, klaidžiodami tankiuose krūmynuose, ekipažas prarado apie pusvalandį.
Pirmąjį Dakaro ralio etapą V. Žala baigė 5-oje pozicijoje. Jis nuo sunkvežimių įskaitos lyderio atsiliko 22 min. 27 sek.
Daugiau Dakaro ralio 2025 naujienų – atskirame polapyje.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!