Pirmieji lietuviai Argentinoje atsiėmė Dakaro ralio techniką
(15 nuotr.) Pirmieji lietuviai Argentinoje atsiėmė Dakaro ralio techniką (nuotr. Gedmanto Kropio)
Pirmieji lietuviai Argentinoje atsiėmė Dakaro ralio techniką (nuotr. Gedmanto Kropio)
Pirmieji lietuviai Argentinoje atsiėmė Dakaro ralio techniką (nuotr. Gedmanto Kropio)
Pirmieji lietuviai Argentinoje atsiėmė Dakaro ralio techniką (nuotr. Gedmanto Kropio)
Pirmieji lietuviai Argentinoje atsiėmė Dakaro ralio techniką (nuotr. Gedmanto Kropio)
Pirmieji lietuviai Argentinoje atsiėmė Dakaro ralio techniką (nuotr. Gedmanto Kropio)
Pirmieji lietuviai Argentinoje atsiėmė Dakaro ralio techniką (nuotr. Gedmanto Kropio)
Pirmieji lietuviai Argentinoje atsiėmė Dakaro ralio techniką (nuotr. Gedmanto Kropio)
Pirmieji lietuviai Argentinoje atsiėmė Dakaro ralio techniką (nuotr. Gedmanto Kropio)
Pirmieji lietuviai Argentinoje atsiėmė Dakaro ralio techniką (nuotr. Gedmanto Kropio)
Pirmieji lietuviai Argentinoje atsiėmė Dakaro ralio techniką (nuotr. Gedmanto Kropio)
Pirmieji lietuviai Argentinoje atsiėmė Dakaro ralio techniką (nuotr. Gedmanto Kropio)
Pirmieji lietuviai Argentinoje atsiėmė Dakaro ralio techniką (nuotr. Gedmanto Kropio)
Pirmieji lietuviai Argentinoje atsiėmė Dakaro ralio techniką (nuotr. Gedmanto Kropio)
Pirmieji lietuviai Argentinoje atsiėmė Dakaro ralio techniką (nuotr. Gedmanto Kropio)
„Keliaujant tokiomis klimato sąlygomis visos metalinės dalys patiria koroziją, jau nekalbant apie kitas rizikas automobilio būklei – neaiškius vairuotojus, išvarančius ir įvarančius automobilius į laivą, darbų atlikimo spartą, žinant ralio mastus ir t.t. Džiaugiamės, kad mūsų automobiliai puikiai išsilaikę – užsivedė iš pusės pasukimo“, - teigė „CRAFT Bearings“ pilotas
Antanas Juknevičius. „Dabar visas mūsų komandos konvojus juda link Zarate miesto, kur turėsime progą pakratyti bolidą realiomis lenktyninėmis sąlygomis
„Toyota“ bandymų trasoje.“
Po išsamių testų gamyklos poligone, A. Juknevičiaus komanda keliaus ralio starto link. Nuo Paragvajaus sostinės Asunsjono „CRAFT Bearings“ komandą šiuo metu skiria daugiau nei 1000 km, kuriuos turės įveikti komandos „Overdrive Hilux“, serviso sunkvežimis bei 2 pagalbiniai automobiliai.
Gruodžio 30, 31 dienomis visi Dakaro ralio dalyviai rinksis į administracines bei technines komisijas, o sausio 1-ąją numatomas starto podiumas. Oficialus varžybų startas – sausio 2-ąją vyksiantis 39 kilometrų prologas.
Šaltinis:
dakaras.lt
REKLAMA