Kaip ir priklauso pagrindiniam olimpinių žaidynių rėmėjui, „Seat“ specialiai šiam renginiui pateikė 2000 „Ibiza“ ir „Toledo“ automobilių, kurie buvo papuošti vasaros žaidynių atributika. Vis dėlto, gausiame „Seat“ automobilių parke buvo galima atrasti vieną, ypatingą egzempliorių.
„Seat Toledo Eléctrico Olímpico“ gali būti laikomas pirmuoju „Seat“ elektromobiliu, kuris buvo suprojektuotas siekiant pabrėžti gamintojo norą investuoti į ekologiškas, gamtos neteršiančias transporto priemones.
„Seat“ į Barselonos vasaros olimpinių žaidynes atvyko su štai šiuo „Toledo“ sedanu, kuris vietoj tradicinio vidaus degimo variklio turėjo elektromobiliams būdingus komponentus.
Kadangi tuometinių elektros sistemų galimybės buvo labai stipriai nutolusios nuo šiandienos analogų. Būtent dėl šios priežasties elektrinis „Seat“ turėjo vos 20 arklio galių išvystantį elektros motorą, o po sėdynėmis sumontuoti akumuliatoriaus moduliai svėrė net 500 kilogramų.
Automobilio pristatymo metu „Seat“ atstovai teigė, jog elektrinis „Toledo“ sedanas su pilnai įkrautomis baterijomis galėtų nuvažiuoti maždaug 60 kilometrų, o išsikrovusių baterijų įkrovimas, ko gero, būtų trukęs amžinybę, nes ispanišką prototipą buvo galima įkrauti naudojantis tik įprastu elektros lizdu. Pamirškite greitąjį krovimą, leidžiantį baterijas įkrauti per 40 ar net 20 minučių. Vietoj to turėdavote palaukti bent jau keletą valandų.
Jeigu elektromobilio baterijų įkrovimo technologija priminė akmens amžių, tai kiti inžinieriai sprendimai labiau priminė 2020-uosius. Kaip ir šiuolaikiniai elektromobiliai, taip ir šis turėjo regeneracinę stabdžių sistemą, o akumuliatoriaus modulyje buvo įrengta aušinimo skysčio ir temperatūros stebėjimo sistema.
O kaip gi elektromobiliams būdinga žvitri akceleracija? Apie tai pamirškite. Nors „Seat“ tikino, jog 20 arklio galių turintis „Toledo“ galėjo pasiekti 100 km/val. greitį, vargu ar sugebėtumėte atrasti pakankamai ilgą kelio tiesiąją , jog galėtumėte pasiekti šį greitį.