• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS


Ištarkite sudie „Aventador“ ir pasilabinkite su „Revuelto“ – naujos kartos „Lamborghini“ superautomobiliu.


Ištarkite sudie „Aventador“ ir pasilabinkite su „Revuelto“ – naujos kartos „Lamborghini“ superautomobiliu.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Tai – ilgai laukta „Lamborghini Aventador“ pamaina ir tuo pačiu naujos eros pradininkas, mat „Revuelto“ yra pirmasis bendrovės modelis, naudojantis iš tinklo įkraunamą hibridinę pavarą.

REKLAMA


Vis dar naudoja V12


Įprastai, kai automobilių gamintojai ryžtasi elektrifikuoti savo modelių gamą, šių veiksmų rezultatai, dažniausiai, būna liūdinantys. Vis dėlto, „Lamborghini“ į naująjį bendrovės flagmaną sumontavo ne tik papildomus elektros motorus, bet ir legendinį V12 tipo variklį, su kuriuo „Lamborghini“ siekia pratęsti šio variklio egzistenciją.

REKLAMA
REKLAMA

Nors variklio konfigūracija išliko tokia pati, tačiau jam buvo atlikta keletas pakeitimų. Pavyzdžiui, „Lamborghini“ perdarė oro įsiurbimo kanalus, pagerino suspaudimo laipsnį. Apskritai, atliktų modifikacijų dėka variklis tapo 17 kilogramų lengvesnis ir iš viso sveria vos 218 kilogramų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Lamborghini Revuelto

Taip pat verta paminėti ir variklio pajėgumą – dabar jis siekia 825 arklio galias ir 725 Nm. Tai yra tik vidaus degimo variklio generuojami parametrai, tačiau kaip ir minėjome anksčiau – „Revuelto“ naudoja iš tinklo hibridinę pavarą, o tai reiškia, jog tradicinis vidaus degimo variklis turi papildomą pastiprinimą.

REKLAMA

Kaip ir jo pirmtakai, automobilis turi keturių varančiųjų ratų pavarą. Pastaroji galima ne tik hibridiniame, bet ir elektriniame režime. Šią funkciją užtikrina priekiniuose ratuose sumontuoti elektros varikliai, išvystantys po 150 arklio galių. Tuo tarpu galinių ratų pavarą užtikrina 8 laipsnių, dvigubos sankabos, pavarų dėžės viršutinėje dalyje sumontuotas trečiasis elektros variklis.

REKLAMA

Lamborghini Revuelto

Kadangi papildomi hibridinės pavaros komponentai užima papildomą vietą, „Lamborghini“ turėjo imtis išradingumo priemonių. Baterijos moduliai buvo sumontuoti tarp vairuotojo ir keleivio sėdynių, kur įprastai būtų pavarų dėžė.


Siekiant visą sutalpinti, variklis taip pat buvo 180 laipsnių kampu bei buvo sumontuotas išilgai, o pavarų dėžė – skersai, todėl svorio paskirstymas tarp ašių yra labai artimas idealiam 50/50 koeficientui.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Apskritai, hibridinė jėgainė išvysto 1015 arklio galių. Automobilis iki 100 km/val. įsibėgėja per 2,5 sekundės, 200 km/val. padalą peržengs greičiau nei per 7 sekundes ir sugebės pasiekti didesnį negu 350 km/val. maksimalų greitį.


Lamborghini Revuelto

Kiek nuvažiuoja elektra?


„Lamborghini“ stengiasi pabrėžti, jog elektrifikacijos elementas šiame automobilyje yra skirtas ne tam, kad galėtumėte ištisai važinėti elektra. Jo pagrindinė užduotis yra padidinti V12 variklio našumą ir efektyvumą.

REKLAMA

Tai reiškia, jog elektriniu režimu automobilis gali nuvažiuoti maždaug 10 kilometrų, arba mažiau, jeigu sąlygos bus ne idealios.


Automobilyje esančią bateriją galima įkrauti naudojant įprastą buitinį kištukinį lizdą arba 7 kW galios įkrovimo stotelę. Pastarasis išsikrovusią bateriją įkraus per maždaug 30 minučių.

REKLAMA

Lamborghini Revuelto

Gausybė važiavimo režimų


Moderniuose automobiliuose esantys keli važiavimo režimai šiais laikais nieko nenustebins, tačiau „Lamborghini“, regis, ryžosi iš naujo pergalvoti esamų ir reikalingų važiavimo režimų struktūrą.


Naujos kartos superautomobilyje „Lamborghini“ įdiegė net 13 skirtingų važiavimo režimų, kurių valdymas buvo patikėtas dviem valdikliams.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Vienas iš jų pasirūpina transmisijos veikimo režimu („Recharge“, „Hybrid“ ir „Performance“), o kitas leidžia keisti tradicinius važiavimo režimus („City“, „Road“, „Sport“, „Track“ ir „Track ESC“). Visa tai skamba ypatingai sudėtingai ir komplikuotai, tačiau nereikėtų pamiršti, jog tai – itališkas superautomobilis.

REKLAMA

Lamborghini Revuelto

Naujovės pakaboje


Visas automobilis suprojektuotas remiantis tuo, ką „Lamborghini“ vadina monofiuzeliažu. Visiškai nauja „Revuelto“ važiuoklė pagaminta iš anglies pluošto ir yra 10 % lengvesnė už „Aventador“ važiuoklę, o jos standumas taip pat padidėjo 25 %.


Neatsiejama šios struktūros dalis yra iš anglies pluoštu sustiprinta laikančioji automobilio konstrukcija. Ji apgaubia ir sujungia kitus elementus, pavyzdžiui, automobilio rėmą, priekinę apsauginę sienelę ir priekinį statramstį. Naudojant kaltines kompozicines medžiagas gaunama didesnė nauda – didesnis efektyvumas ir tvarumas, nes sumažėja energijos poreikis aušinimo įrangai ir susidaro mažiau atliekų.

REKLAMA

Anglies pluoštas taip pat apima visą priekinę konstrukciją ir leidžia 20 % sumažinti svorį. Tačiau ne viskas yra pagaminta iš anglies pluošto – galinė važiuoklė pagaminta iš didelio atsparumo aliuminio lydinių.


Lamborghini Revuelto

Salone – ekranai


Prieš tai gaminto „Aventador“ salonas buvo giriamas ir tuo pačiu peikiamas. „Lamborghini“ atsižvelgdama į klientų išsakytas pastabas, naujo modelio saloną kūrė siekdama išvengti anksčiau padarytų klaidų.

REKLAMA
REKLAMA

Gamintojas teigia, jog automobilio salone – žymiai daugiau vietos įvairaus sudėjimo vairuotojams. Dabar vairuotojo sėdynė yra sumontuota 3 mm žemiau negu „Aventador“ modelyje. Salone taip pat atsirado puodelių laikikliai ir maža dėtuvė telefonui.


Lamborghini Revuelto

Automobilyje taip pat įdiegtas ekranų trejetas – skaitmeninis prietaisų skydelis vairuotojui, multimedijos ekranas centre ir ekranas, kuriuo gali naudotis keleivis.


Sistemos naudotojai tam tikrus elementus gali perstumti iš vieno ekrano į kitą. Pavyzdžiui, keleivis gali nustatyti navigacijos maršrutą ir konkretų navigacijos modulį perstumti į vidurinį ekraną, jog visą informaciją galėtų matyti ir vairuotojas.


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų