Tai – ilgai laukta „Lamborghini Aventador“ pamaina ir tuo pačiu naujos eros pradininkas, mat „Revuelto“ yra pirmasis bendrovės modelis, naudojantis iš tinklo įkraunamą hibridinę pavarą.
Vis dar naudoja V12
Įprastai, kai automobilių gamintojai ryžtasi elektrifikuoti savo modelių gamą, šių veiksmų rezultatai, dažniausiai, būna liūdinantys. Vis dėlto, „Lamborghini“ į naująjį bendrovės flagmaną sumontavo ne tik papildomus elektros motorus, bet ir legendinį V12 tipo variklį, su kuriuo „Lamborghini“ siekia pratęsti šio variklio egzistenciją.
Nors variklio konfigūracija išliko tokia pati, tačiau jam buvo atlikta keletas pakeitimų. Pavyzdžiui, „Lamborghini“ perdarė oro įsiurbimo kanalus, pagerino suspaudimo laipsnį. Apskritai, atliktų modifikacijų dėka variklis tapo 17 kilogramų lengvesnis ir iš viso sveria vos 218 kilogramų.
Taip pat verta paminėti ir variklio pajėgumą – dabar jis siekia 825 arklio galias ir 725 Nm. Tai yra tik vidaus degimo variklio generuojami parametrai, tačiau kaip ir minėjome anksčiau – „Revuelto“ naudoja iš tinklo hibridinę pavarą, o tai reiškia, jog tradicinis vidaus degimo variklis turi papildomą pastiprinimą.
Kaip ir jo pirmtakai, automobilis turi keturių varančiųjų ratų pavarą. Pastaroji galima ne tik hibridiniame, bet ir elektriniame režime. Šią funkciją užtikrina priekiniuose ratuose sumontuoti elektros varikliai, išvystantys po 150 arklio galių. Tuo tarpu galinių ratų pavarą užtikrina 8 laipsnių, dvigubos sankabos, pavarų dėžės viršutinėje dalyje sumontuotas trečiasis elektros variklis.
Kadangi papildomi hibridinės pavaros komponentai užima papildomą vietą, „Lamborghini“ turėjo imtis išradingumo priemonių. Baterijos moduliai buvo sumontuoti tarp vairuotojo ir keleivio sėdynių, kur įprastai būtų pavarų dėžė.
Siekiant visą sutalpinti, variklis taip pat buvo 180 laipsnių kampu bei buvo sumontuotas išilgai, o pavarų dėžė – skersai, todėl svorio paskirstymas tarp ašių yra labai artimas idealiam 50/50 koeficientui.
Apskritai, hibridinė jėgainė išvysto 1015 arklio galių. Automobilis iki 100 km/val. įsibėgėja per 2,5 sekundės, 200 km/val. padalą peržengs greičiau nei per 7 sekundes ir sugebės pasiekti didesnį negu 350 km/val. maksimalų greitį.
Kiek nuvažiuoja elektra?
„Lamborghini“ stengiasi pabrėžti, jog elektrifikacijos elementas šiame automobilyje yra skirtas ne tam, kad galėtumėte ištisai važinėti elektra. Jo pagrindinė užduotis yra padidinti V12 variklio našumą ir efektyvumą.
Tai reiškia, jog elektriniu režimu automobilis gali nuvažiuoti maždaug 10 kilometrų, arba mažiau, jeigu sąlygos bus ne idealios.
Automobilyje esančią bateriją galima įkrauti naudojant įprastą buitinį kištukinį lizdą arba 7 kW galios įkrovimo stotelę. Pastarasis išsikrovusią bateriją įkraus per maždaug 30 minučių.
Gausybė važiavimo režimų
Moderniuose automobiliuose esantys keli važiavimo režimai šiais laikais nieko nenustebins, tačiau „Lamborghini“, regis, ryžosi iš naujo pergalvoti esamų ir reikalingų važiavimo režimų struktūrą.
Naujos kartos superautomobilyje „Lamborghini“ įdiegė net 13 skirtingų važiavimo režimų, kurių valdymas buvo patikėtas dviem valdikliams.
Vienas iš jų pasirūpina transmisijos veikimo režimu („Recharge“, „Hybrid“ ir „Performance“), o kitas leidžia keisti tradicinius važiavimo režimus („City“, „Road“, „Sport“, „Track“ ir „Track ESC“). Visa tai skamba ypatingai sudėtingai ir komplikuotai, tačiau nereikėtų pamiršti, jog tai – itališkas superautomobilis.
Naujovės pakaboje
Visas automobilis suprojektuotas remiantis tuo, ką „Lamborghini“ vadina monofiuzeliažu. Visiškai nauja „Revuelto“ važiuoklė pagaminta iš anglies pluošto ir yra 10 % lengvesnė už „Aventador“ važiuoklę, o jos standumas taip pat padidėjo 25 %.
Neatsiejama šios struktūros dalis yra iš anglies pluoštu sustiprinta laikančioji automobilio konstrukcija. Ji apgaubia ir sujungia kitus elementus, pavyzdžiui, automobilio rėmą, priekinę apsauginę sienelę ir priekinį statramstį. Naudojant kaltines kompozicines medžiagas gaunama didesnė nauda – didesnis efektyvumas ir tvarumas, nes sumažėja energijos poreikis aušinimo įrangai ir susidaro mažiau atliekų.
Anglies pluoštas taip pat apima visą priekinę konstrukciją ir leidžia 20 % sumažinti svorį. Tačiau ne viskas yra pagaminta iš anglies pluošto – galinė važiuoklė pagaminta iš didelio atsparumo aliuminio lydinių.
Salone – ekranai
Prieš tai gaminto „Aventador“ salonas buvo giriamas ir tuo pačiu peikiamas. „Lamborghini“ atsižvelgdama į klientų išsakytas pastabas, naujo modelio saloną kūrė siekdama išvengti anksčiau padarytų klaidų.
Gamintojas teigia, jog automobilio salone – žymiai daugiau vietos įvairaus sudėjimo vairuotojams. Dabar vairuotojo sėdynė yra sumontuota 3 mm žemiau negu „Aventador“ modelyje. Salone taip pat atsirado puodelių laikikliai ir maža dėtuvė telefonui.
Automobilyje taip pat įdiegtas ekranų trejetas – skaitmeninis prietaisų skydelis vairuotojui, multimedijos ekranas centre ir ekranas, kuriuo gali naudotis keleivis.
Sistemos naudotojai tam tikrus elementus gali perstumti iš vieno ekrano į kitą. Pavyzdžiui, keleivis gali nustatyti navigacijos maršrutą ir konkretų navigacijos modulį perstumti į vidurinį ekraną, jog visą informaciją galėtų matyti ir vairuotojas.