Pirmasis Baltijos kanalas (PBK) tebejaučia spalį parodytos skandalingos laidos pasekmes. Nors padėtis stabilizavosi, auditorijos dalis tebemažėja,o per spali perpus sumenkęs reklamos užsakovų skaičius taip pat nesikeičia, rašo „Verslo žinios“.
„Nors auditorijos dalis ir mažėja, lapkričio vidutiniai dienos auditorijos pasiekimo rodikliai yra aukšti. Tai yra, nors vidutiniškai vieno žiūrovo su PBK kanalu praleidžiamo laiko trukmė sumažėjo, tačiau bendras žiūrovų, bent trumpam įsijungusių šį kanalą, skaičius išaugo“, –sakė „TNS LT“ Medijų departamento projektų vadovė Lina Petraitienė.
Pasak jos, anksčiau šį kanalą daugiau žiūrėjo rusakalbiai, dabar jį dažniau įsijungia ir lietuviai. Rinkos tyrimų bendrovės „TNS LT“ duomenimis, nuo vasaros „Pirmojo Baltijos kanalo“ auditorijos dalis mažėja: rugpjūtį ji siekė 4,4 proc., rugsėjį – 3,8 proc., spalį ir lapkritį – 2,8 procento.
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo draudžiama.