• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Galbūt daugelis „Maserati“ markės entuziastų į pirmąjį šio gamintojo visureigį žiūri pakankamai skeptiškai, tačiau visos šio gamintojo atstovybės laukia nesulaukia kada galės oficialiai pademonstruoti automobilį, kuris taps pačiu populiariausiu „Maserati“ modeliu.
Visam pasauliui einant iš proto dėl prabangių visureigių, nemažą dalį pyrago turėtų atsikąsti šiuo metu kuriamas „Maserati Levante“, kurio oficialus debiutas numatytas 2016 metais. Tačiau kol „Maserati“ inžinieriai pluša prie svarbiausio projekto kompanijos istorijoje, vienas iš Europos Sąjungos patentų biuro darbuotojų išplatino štai šias nuotraukas, kuriose matyti serijinei gamybai paruošto automobilio linijos.

Galbūt daugelis „Maserati“ markės entuziastų į pirmąjį šio gamintojo visureigį žiūri pakankamai skeptiškai, tačiau visos šio gamintojo atstovybės laukia nesulaukia kada galės oficialiai pademonstruoti automobilį, kuris taps pačiu populiariausiu „Maserati“ modeliu.
Visam pasauliui einant iš proto dėl prabangių visureigių, nemažą dalį pyrago turėtų atsikąsti šiuo metu kuriamas „Maserati Levante“, kurio oficialus debiutas numatytas 2016 metais. Tačiau kol „Maserati“ inžinieriai pluša prie svarbiausio projekto kompanijos istorijoje, vienas iš Europos Sąjungos patentų biuro darbuotojų išplatino štai šias nuotraukas, kuriose matyti serijinei gamybai paruošto automobilio linijos.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

1377723323624796360


Palyginus su koncepciniu automobiliu, kurį „Maserati“ vežiojosi į visas tarptautines parodas, pasikeitė ne tik priekinė, bet ir galinė automobilio dalys. „Maserati“ dizaineriai naująjį visureigį aprūpino siaurais priekiniais žibintais ir didžiulėmis radiatoriaus grotelėmis. Panašaus dizaino žibintus ir groteles galima išvysti vidutinio dydžio „Maserati Ghibli“.
2016 metų Detroito automobilių parodoje debiutuosiantis modelis bus komplektuojamas su trim skirtingais varikliais. Du iš jų bus benzininiai ( V6 ir V8 ), o trečiasis bus varomas dyzelinu.
Šešių cilindrų motorai išvystys 350 arba 425 arklio galias, aštuonių cilindrų variklio pajėgumas sieks daugiau kaip 560 arklio galių, o 3.0 litrų, šešių cilindrų dyzelinis agregatas išvystys 250, 275 arba 340 arklio galių, priklausomai nuo pasirinktos modifikacijos.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų