Nuotraukos autorius : EB Foto
Liepos 4-5 dienomis Kačerginės „Nemuno žiede“ planuojamose „Prestigio EEDC“ – Rytų Europos drifto čempionato varžybose organizatoriai laukia tik stipriausiųjų – antrus metus iš eilės pasirinkta trasos konfigūracija iš dalyvių pareikalaus netik itin aukšto meistriškumo, bet ir didelės drąsos.
Sezoną atidariusi Rygoje ir praeitą savaitgalį siautulingai praūžusi Minske, rytų Europos drifto lyga dar tik įsibėgėja – Lietuvoje planuojamas etapas tik trečiasis iš šešių, tačiau jau dabar turnyrinėje lentelėje mezgasi intriga tarp dviejų, itin stiprių Latvijos atstovų – Kristaps Blušs ir Gvido Elksnis. Pastarasis nuskynė sezono atidarymo pergalę savo namų trasoje, palikdamas tautietį Kristaps ant žemesnio podiumo laiptelio, o po itin sudėtingų dėl lietaus varžybų Minske, sportininkai susikeitė pozicijomis ir dabar, po dviejų etapų, juos skiria vos keletas taškų.
Lietuvoje jau ketvirtus metus sustojantis šių varžybų karavanas šiemet tradicijų nekeičia – pilotai vėl turės įveikti šiuo metu pačia greičiausia ir sudėtingiausia trasa visoje Europoje tituluojamą konfigūraciją: nuo pirmojo „Nemuno žiedo“ trasos posūkio dalyviai turės apie 500 metrų pasiekti stulbinantį 170-180 km/h greitį ir prieš pat nuokalnę, traukti rankinį stabdį ir taip pradėti slydimą į „aklą“, itin siaurą kairės pusės posūkį.
Šis etapas jau pradedamas tituluoti kaip lemiamas – juk kone bet kuris stipresnis drifto meistras gali dalyvauti Minsko etape, kur veiksmas vyksta aerouoste ir galimybių sudaužyti automobilį praktiškai nėra, tačiau leistis žemyn link legendinio „Ąžuolo“ posūkio išdrįsta ir geba toli gražu ne kiekvienas, tad tik stipriausieji iš šio etapo galės parsivežti brangius čempionato taškus.
Be jau minėtų latvių ekipažų, organizatoriai tikisi sulaukti ir šiemet išskirtinai tik „Prestigio EEDC“ dalyvaujantį lenką Pawel Trela, kuris šiemet nors ir susiduria su neįtikėtinai daug techninių problemų, tačiau visvien geba savo fanams dovanoti puikius vaizdus, taip pat praeitais metais per atitvarą perskridusio Sergėjaus Kabargino – šiemet jis sezonui pasiruošė „Toyota Supra“ su “kukliais” 800 arklio galių – “kad nepritruktų”.
Lietuvių tarpe tikimasi kiek stipresnio drifto karaliaus Andriaus Vasiliausko iš „StartLine ChipTuning“ komandos pasirodymo – artėjant šioms varžyboms daugkartinis Lietuvos čempionas savo automobilį papildė kompresoriumi ir taip pakėlė jo galingumą iki „kuklių“ 620 arklio galių. Taip pat tikimasi išvysti ir buvusį Lietuvos drifto karalių Timą Simnišką iš Drifter.lt ekipos, NP TEAM atstovą Povilą Lencevičių, bei nei vienų varžybų šiame čempionate kol kas nepraleidusį ir 6 poziciją bendroje įskaitoje užimantį Mantą Kulvinską iš komandos „Mantinga“.
Ta proga, prisiminkime praeitų metų varžybas.
Liepos 4-5 dienomis Kačerginės „Nemuno žiede“ planuojamose „Prestigio EEDC“ – Rytų Europos drifto čempionato varžybose organizatoriai laukia tik stipriausiųjų – antrus metus iš eilės pasirinkta trasos konfigūracija iš dalyvių pareikalaus netik itin aukšto meistriškumo, bet ir didelės drąsos.
Sezoną atidariusi Rygoje ir praeitą savaitgalį siautulingai praūžusi Minske, rytų Europos drifto lyga dar tik įsibėgėja – Lietuvoje planuojamas etapas tik trečiasis iš šešių, tačiau jau dabar turnyrinėje lentelėje mezgasi intriga tarp dviejų, itin stiprių Latvijos atstovų – Kristaps Blušs ir Gvido Elksnis. Pastarasis nuskynė sezono atidarymo pergalę savo namų trasoje, palikdamas tautietį Kristaps ant žemesnio podiumo laiptelio, o po itin sudėtingų dėl lietaus varžybų Minske, sportininkai susikeitė pozicijomis ir dabar, po dviejų etapų, juos skiria vos keletas taškų.
Lietuvoje jau ketvirtus metus sustojantis šių varžybų karavanas šiemet tradicijų nekeičia – pilotai vėl turės įveikti šiuo metu pačia greičiausia ir sudėtingiausia trasa visoje Europoje tituluojamą konfigūraciją: nuo pirmojo „Nemuno žiedo“ trasos posūkio dalyviai turės apie 500 metrų pasiekti stulbinantį 170-180 km/h greitį ir prieš pat nuokalnę, traukti rankinį stabdį ir taip pradėti slydimą į „aklą“, itin siaurą kairės pusės posūkį.
Šis etapas jau pradedamas tituluoti kaip lemiamas – juk kone bet kuris stipresnis drifto meistras gali dalyvauti Minsko etape, kur veiksmas vyksta aerouoste ir galimybių sudaužyti automobilį praktiškai nėra, tačiau leistis žemyn link legendinio „Ąžuolo“ posūkio išdrįsta ir geba toli gražu ne kiekvienas, tad tik stipriausieji iš šio etapo galės parsivežti brangius čempionato taškus.
Be jau minėtų latvių ekipažų, organizatoriai tikisi sulaukti ir šiemet išskirtinai tik „Prestigio EEDC“ dalyvaujantį lenką Pawel Trela, kuris šiemet nors ir susiduria su neįtikėtinai daug techninių problemų, tačiau visvien geba savo fanams dovanoti puikius vaizdus, taip pat praeitais metais per atitvarą perskridusio Sergėjaus Kabargino – šiemet jis sezonui pasiruošė „Toyota Supra“ su “kukliais” 800 arklio galių – “kad nepritruktų”.
Lietuvių tarpe tikimasi kiek stipresnio drifto karaliaus Andriaus Vasiliausko iš „StartLine ChipTuning“ komandos pasirodymo – artėjant šioms varžyboms daugkartinis Lietuvos čempionas savo automobilį papildė kompresoriumi ir taip pakėlė jo galingumą iki „kuklių“ 620 arklio galių. Taip pat tikimasi išvysti ir buvusį Lietuvos drifto karalių Timą Simnišką iš Drifter.lt ekipos, NP TEAM atstovą Povilą Lencevičių, bei nei vienų varžybų šiame čempionate kol kas nepraleidusį ir 6 poziciją bendroje įskaitoje užimantį Mantą Kulvinską iš komandos „Mantinga“.
Ta proga, prisiminkime praeitų metų varžybas.