Sami Pajari ir Janni Hussi, kurie Utenoje startavo šių varžybų vardo partnerio Martyno Samsono automobiliu „Škoda Fabia N5+“, tempą diktuoti pradėjo jau nuo pat varžybų pradžios. Jie geriausiai pasirodė ir testiniame greičio ruože, o kiek vėliau laimėjo penkis iš šešių pirmosios ralio dienos greičio ruožų. Sami Pajari ir Janni Hussi nelaimėjo tik vienintelio greičio ruožo – antrą sykį važiuojamo naktinio etapo Utenos miesto gatvėmis. Juos čia 0,6 sek. pranoko Dominykas Butvilas su Renatu Vaitkevičiumi.
Po pirmosios ralio dienos lyderius iš Suomijos ir artimiausius jų persekiotojus – Dominyką Butvilą su Renatu Vaitkevičiumi skiria 12,6 sek. Tokia persvara svečiams iš Suomijos tikrai nesuteikia ramybės. Vos viena rimtesnė klaida situaciją gali pakeisti lietuvių naudai.
Trečioje vietoje po pirmos „Samsonas Rally Utena“ dienos klasifikuojamas Giedriaus Notkaus ir Daliaus Strižano duetas, tačiau už jų besirikiuojantys Vladas Jurkevičius ir Aisvydas Paliukėnas pralaimi vos 0,6 sek. ir kol kas yra ketvirti.
Viena ašimi varomų automobilių įskaitoje po pirmosios varžybų dienos pirmauja šių varžybų vardo partneris Martynas Samsonas, kuriam stenogramą skaito Ervinas Snitkas. BMW M3 automobilį vairuojantys lyderiai po šešių greičio ruožų jau daugiau nei minute lenkia antroje vietoje klasifikuojamą Renaldo ir Katažinos Šeinauskų duetą. Treti po pirmos dienos 2WD dalyvių gretose – Mantas Jurgaitis su Vaidu Šmigelsku.
Pirmoji varžybų diena iš kovos eliminavo 12 ekipažų. Automobiliai ne tik gedo, bet ir dužo. Bene smarkiausią avariją patyrė Jono Sluckaus ir Giedriaus Šileikio duetas. Jie trenkėsi į medį taip smarkiai, kad avarijos metu iš jų „Škoda Fabia R5“ tiesiog išlėkė variklis, kuris nukritęs ant trasos dar ir užsiliepsnojo. Per avariją ekipažas rimtesnių traumų išvengė, tačiau varžybos jiems baigtos.