„Tai pirmasis mūsų darbas reklamos srityje. Rezultatas išėjo nuostabus. Nuotraukose mes – grakščios, seksualios ir pribloškiančios. Fotosesijos metu pasijutome it Holivudo kino žvaigždės. Gavusios pasiūlymą tapti galanterijos namų reklamos veidu, pirmiausia paprašėme parodyti gaminius ir buvome jais sužavėtos. Madingos, savito stiliaus ir ypač spalvingos rankinės tapo kasdieniu mūsų gyvenimo atributu. O juk rankinėje slepiasi tiek daug moters paslapčių. Dabar Jūs žinote, kad už mūsų parankės visada bus „Persicco“, – sako „Pinup girls“ merginos.
„Pasirinkome šią grupę, nes ji puikiai atitinka mūsų gaminių tikslinę auditoriją. Tai atraktyvios, jaunos, gražios, mėgstančios spalvas ir didelį dėmesį savo stiliui skiriančios moterys. Ieva Ambrazaitė, Simona Šermukšnytė ir Viktorija Sutkutė – tai kylančios Lietuvos pramogų verslo žvaigždės, kurių gerbėjų gretos auga kaip ant mielių“, – sako UAB „Nikaja“, valdančios parduotuvių tinklą „Persicco“, direktorius Rainoras Malakauskas.