Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Jei cia tekste yra tiesa:
"Pasak V. Adamkaus, teisinėje valstybėje niekam negalima pažeidinėti Konstitucijos, kuri yra viršiausia tarp visų kitų įstatymų. „Nepaisydamas įvairių vertinimų ar emocijų, visada stovėsiu jos pusėje“, - sakė prezidentas.
Kaip pranešė prezidento spaudos tarnyba, V.Adamkus pastebi, jog Seimo priimtame įstatyme nustatant pilietybės santykių reguliavimą nebuvo paisoma konstitucinio reikalavimo, kad Lietuvos pilietis kartu gali būti ir kitos valstybės piliečiu tik ypač retais - išimtiniais - atvejais."
Tuomet galiu teigti, kad JE Prezidentas nebuvo niekada atsivertes Lietuvos Konstitucijos ir jos net neskaites! Tokio Konstitucinio reikalavimo, kaip issako JE Prezidentas is viso nera! Tai melas ir machinacijos. Taigi kas valdo JE Prezidenta?
LR Konstitucijos 12 str. kalba tik apie "atskirus atvejus", o ne retus isimtinus atvejus. Taigi jau laikas JE Prezidentui rengti apklata del Konstitucijos sulauzymo parduodant pilietybe ir del sito Pilietybes istatmo veto, kas yra lietuviu tautos interesu isdavyste ir Konstitucijos sulauzymas.
"Pasak V. Adamkaus, teisinėje valstybėje niekam negalima pažeidinėti Konstitucijos, kuri yra viršiausia tarp visų kitų įstatymų. „Nepaisydamas įvairių vertinimų ar emocijų, visada stovėsiu jos pusėje“, - sakė prezidentas.
Kaip pranešė prezidento spaudos tarnyba, V.Adamkus pastebi, jog Seimo priimtame įstatyme nustatant pilietybės santykių reguliavimą nebuvo paisoma konstitucinio reikalavimo, kad Lietuvos pilietis kartu gali būti ir kitos valstybės piliečiu tik ypač retais - išimtiniais - atvejais."
Tuomet galiu teigti, kad JE Prezidentas nebuvo niekada atsivertes Lietuvos Konstitucijos ir jos net neskaites! Tokio Konstitucinio reikalavimo, kaip issako JE Prezidentas is viso nera! Tai melas ir machinacijos. Taigi kas valdo JE Prezidenta?
LR Konstitucijos 12 str. kalba tik apie "atskirus atvejus", o ne retus isimtinus atvejus. Taigi jau laikas JE Prezidentui rengti apklata del Konstitucijos sulauzymo parduodant pilietybe ir del sito Pilietybes istatmo veto, kas yra lietuviu tautos interesu isdavyste ir Konstitucijos sulauzymas.
Nėra jokių variantų - tas įstatymas yra aiški nesąmonė.
lieka 2 variantai:
1) Seimas gali atmesti si "Adamkaus, Kurio, Birmontienes ir aplinkos" inicijuota veto. Tada istatymas isigaliotu toks koks yra. Jei kas is Seimo nariu veliau kreiptusi i Konstitucini teisma, tai jis galetu ten praeiti kaip atitinkantis konstitucija, nes siandien KT sudetis jau kita negu buvo 2006 lapkriti, o beje kol daeitu sis istatymas iki KT - tai galetu uzimti kelis metus. Juk zodis "atskiras atvejis" kaip zinome lietuviu kalboje nereiskia "reto atvejo". Apie tai kalbininkai savo nuomone jau pasake.
2) Jei Seime nebus atmestas sis "Adamkaus, Kurio, Birmontienes ir aplinkos" inicijuotas veto, tada galima butu referendumu keisti ir Konstitucijos 12 straipsni, kuris nedraustu niekam tureti kitos valstybes pilietybes. Taciau toks referendumas galetu ivykti tik tokiu atveju, jei butu pakeistas Referendumo Istatymas. Siandieninis referendumo istatymas reikalaujantis 50%+1 balso yra absurdiskas - praktiskai jokioj demokratineje valstybeje neimanoma surinkti 50% pilieciu balsu jokiam klausimui ispresti, nes beveik kiekvienoje valstybeje 2/3 zmoniu yra apolitiski ir visai nesidomi jokiais politiniais reikalais. Todel butina sumazinti referendumo kertele iki kokiu 20-25% (kaip kad yra Sveicarijoje). Tai vienintele iseitis ispresti ka nors referndumu tokiai vastybei, kaip Lietuva, kur simtai tukstanciu zmoniu gyvena uzsienyje. Tada gal butu imanoma pakeisti Kostitucijos 12 straipsni. Net jei referndumui pavykus dalis Lietuvos rusu (LR pilieciu) pageidautu gauti papildomai Rusijos pilietybe - del to nieko blogo nebutu, nes tokiu atveju Lietuva nors ir nedraustu jiems gauti papildomai Rusijos pilietybe, taciau jos zinoma ir nepripazintu savo teiseje, ir laikytu juos tik Lietuvos pilieciais. Pagal 1931 metu Tarptautine Hagos konvencija del Pilietybiu Istatymu Konfliktu Isprendimo Rusija i juos nagali tureti jokiu teisiu tol kol jie yra Lietuvos teritorijoje ir Lietuvos Respublikos pripazytami tik kaip Lietuvos Respublikos pilieciai. Toks principas taikomas visame pasaulyje - ten nors tureti antra pilietybe ir nedraudziama, taciau kita pilietybe yra nepripazystama juridiskai ir kitos valstybes pretenzijos yra atmetamos.
1) Seimas gali atmesti si "Adamkaus, Kurio, Birmontienes ir aplinkos" inicijuota veto. Tada istatymas isigaliotu toks koks yra. Jei kas is Seimo nariu veliau kreiptusi i Konstitucini teisma, tai jis galetu ten praeiti kaip atitinkantis konstitucija, nes siandien KT sudetis jau kita negu buvo 2006 lapkriti, o beje kol daeitu sis istatymas iki KT - tai galetu uzimti kelis metus. Juk zodis "atskiras atvejis" kaip zinome lietuviu kalboje nereiskia "reto atvejo". Apie tai kalbininkai savo nuomone jau pasake.
2) Jei Seime nebus atmestas sis "Adamkaus, Kurio, Birmontienes ir aplinkos" inicijuotas veto, tada galima butu referendumu keisti ir Konstitucijos 12 straipsni, kuris nedraustu niekam tureti kitos valstybes pilietybes. Taciau toks referendumas galetu ivykti tik tokiu atveju, jei butu pakeistas Referendumo Istatymas. Siandieninis referendumo istatymas reikalaujantis 50%+1 balso yra absurdiskas - praktiskai jokioj demokratineje valstybeje neimanoma surinkti 50% pilieciu balsu jokiam klausimui ispresti, nes beveik kiekvienoje valstybeje 2/3 zmoniu yra apolitiski ir visai nesidomi jokiais politiniais reikalais. Todel butina sumazinti referendumo kertele iki kokiu 20-25% (kaip kad yra Sveicarijoje). Tai vienintele iseitis ispresti ka nors referndumu tokiai vastybei, kaip Lietuva, kur simtai tukstanciu zmoniu gyvena uzsienyje. Tada gal butu imanoma pakeisti Kostitucijos 12 straipsni. Net jei referndumui pavykus dalis Lietuvos rusu (LR pilieciu) pageidautu gauti papildomai Rusijos pilietybe - del to nieko blogo nebutu, nes tokiu atveju Lietuva nors ir nedraustu jiems gauti papildomai Rusijos pilietybe, taciau jos zinoma ir nepripazintu savo teiseje, ir laikytu juos tik Lietuvos pilieciais. Pagal 1931 metu Tarptautine Hagos konvencija del Pilietybiu Istatymu Konfliktu Isprendimo Rusija i juos nagali tureti jokiu teisiu tol kol jie yra Lietuvos teritorijoje ir Lietuvos Respublikos pripazytami tik kaip Lietuvos Respublikos pilieciai. Toks principas taikomas visame pasaulyje - ten nors tureti antra pilietybe ir nedraudziama, taciau kita pilietybe yra nepripazystama juridiskai ir kitos valstybes pretenzijos yra atmetamos.
seimo priimtas istatymas yra visiskai antikonstitucinis
REKLAMA
REKLAMA
Pilietybės įstatymo baigtis paaiškės rytoj