„Ryanair“ generalinis direktorius Michaelas O‘Leary teigė, kad šiuo žingsniu siekiama supaprastinti keleivių ir darbuotojų įlaipinimo į lėktuvą procesą bei sumažinti popieriaus atliekų kiekį.
Tačiau daugelis nerimauja dėl pokyčių poveikio vyresnio amžiaus žmonėms. Viena „TikTok“ vartotoja Sabrina Escapes pasidalijo šia žinia su savo sekėjais ir sulaukė šimtus piktų atsakymų.
Vienas iš jų komentavo: „Kaip tai paveiks vyresniąją kartą, kuri nėra išprususi technologijų srityje?“
Kitas teigė: „Taigi, jei kyla kokių nors problemų su jūsų telefonu, viskas, jūs nebeskrisite. Kokia juokinga taisyklė. Jie bando viską apsunkinti visiškai be jokios priežasties.“
„Juokinga, nes kai kurie vyresnio amžiaus žmonės neturi išmaniųjų telefonų“, – pridūrė vienas sekėjas.
Kai kurie žmonės pritaria naujovei
Yra ir tokių, kurie pritaria pakeitimams, įskaitant vieną, kuris teigė: „Puiki idėja. Sutaupo laiko visiems. Tačiau visada pravartu turėti popierines kopijas tam atvejui, jei sugestų technologijos arba būtų pavogtas telefonas.“
Kitas teigė: „Vyresnioji karta turi prie to priprasti. Laikai keičiasi. Nėra sunku prisitaikyti.“
„Ryanair“ generalinis direktorius pažymėjo, kad du trečdaliai jos keleivių jau naudojasi skaitmeniniais leidimais ir kad procedūros jau yra įdiegtos: „Jei išsikrauna jūsų baterija, mes žinome jūsų vietą, turime jūsų kelionės dokumentus ir viską galime atlikti prie įlaipinimo vartų.“
Vienas iš sunkumų yra tas, kad ne visuose oro uostuose, į kuriuos skraidina „Ryanair“, priimami mobilieji įlaipinimo talonai, įskaitant visus Turkijos (išskyrus Dalamano), Maroko ir Tiranos oro uostus.
Oro linijų bendrovės interneto svetainėje nurodoma, kad klientai, keliaujantys iš šių miestų, turi registruotis internetu ir vis tiek atsispausdinti popierinį įlaipinimo bilietą skrydžiui.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!