Prekybos pradžioje, naujos kartos „Avante“/„Elantra“ bus komplektuojama su vienu iš trijų skirtingų variklių. 1.6 litro (132 AG ir 160 Nm) ir 2.0 litrų (150 AG ir 179 Nm) darbinio tūrio benzininiai motorai, kurie veikia atkinsono ciklu. Dyzelinių motorų gamoje - vienintelis agregatas - 1.6 litro, 136 arklio galių ir 300 Nm sukimo momentą išvystantis variklis.
Benzininiai varikliai gali būti poruojami su šešių laipsnių mechaninėmis ir automatinėmis pavarų dėžėmis. Tuo tarpu dyzelinis motoras bus komplektuojamas tik su septynių laipsnių automatine pavarų dėže.
Drastiškų pasikeitimų automobilio pakaboje tikėtis nereikėtų. Priekyje sumontuota „McPherson“ tipo pakaba, gale - torsionas. Tačiau pakeitus pakabos geometriją, inžinieriams pavyko pagerinti automobilio elgesį posūkiuose, o naujos spyruoklės ir amortizatoriai padėjo padidinti komforto lygį.