„Džiaugiuosi, kad užsienio prekės ženklai vis didesniu mastu renkasi Vilnių, atnešdami mūsų rinkai kokybę, naujus prekės ženklus ir patirtį. Šalia IKEA, dėl lengvo patekimo nuo aplinkkelio ir oro uosto bei centro – prekybos slėnis NORDIKA neabejotinai taps patrauklia apsipirkimo vieta Vilniaus miesto ir rajono bei Minsko šeimoms. Vilniaus savivaldybės komanda toliau dirba, kad pietinė Vilniaus dalis būtų patraukli verslui – čia turėtų atsirasti daugiau komercinių, administracinių ir pramonės objektų. Tikiuosi netrukus per šią teritoriją – oro uostą galėsime lengvai pasiekti dviračiu“, – sakė R. Šimašius.
Po oficialios atidarymo ceremonijos, miesto vadovas nepraleido progos pasivaikščioti po slėnį ir vienoje parduotuvių nupirko vaikams saldainių.
Naujasis prekybos slėnis žada keisti vilniečių įpročius, skatindamas juos vykti apsipirkti atokiau nuo miesto centro ir miegamųjų rajonų.
Adresu Vikingų g. 3 įsikūręs prekybos slėnis bus atidaromas dviem etapais. Pirmuoju etapu atidaroma 20 000 kv. m iš planuojamų 40 000 kv. m „Nordikos“ ploto. Investicijos į prekybos slėnį sieks daugiau nei 50 mln. eurų. „Nordikoje“ veikia daugiau negu 30 vietinių ir tarptautinių prekybos tinklų parduotuvių bei maitinimo įstaigų. Prekybos slėnyje lankytojai ras ir knygyną, vaistinę, siuvyklą, taip pat dviračių, laikrodžių, gyvūnų prekių, kosmetikos, papuošalų parduotuves bei kavinių, kepyklėlę.
Patogumo apsiperkantiems „Nordikoje“ suteiks daugiau negu 2000 vietų automobilių stovėjimo aikštelė, kurioje stovėjimo vietos yra platesnės negu įprasta Lietuvoje, siekiant didesnio patogumo šeimoms. Antruoju etapu, 2016 m. pavasarį, bus atidaryta dar apie 20 000 kv. m „Nordikos“ ploto. Prekybos slėnyje duris atvers „Senukai“ ir daug kitų žinomų prekės ženklų. Pasak pagrindinio investuotojo į „Nordiką“ Peterio Gage‘o Morriso, pietiniame Vilniuje, kur tokių didelių prekybos centrų iki šiol nebuvo, „Nordiką“ statyti nuspręsta įvertinus palankias rajono perspektyvas ir tai, kad gero susisiekimo dėka ją pasiekti galima greitai ir patogiai.
„Vakarų valstybėse įprasta, kad dideli prekybos centrai kuriasi miestų pakraščiuose, kur patogesnės eismo sąlygos, mažiau spūsčių ir lengva atvykti greitai. Ir vilniečius bei miesto svečius skatinsime keisti apsipirkimo įpročius – IKEA populiarumas įrodo, kad jiems tai priimtina. Be to, svarbu pažymėti, kad nors Vikingų gatvė įsikūrusi arti miesto pakraščio, patogaus susisiekimo dėka iš centro ją galima pasiekti per 5 minutes“, – sako P. G. Morris. Pasak investuotojo, apskaičiuota, kad plote, iš kurio „Nordiką“ galima pasiekti per 5-10 min, gyvena apie 200 tūkst. žmonių, o įrengus Vakarinį aplinkkelį šis skaičius dar išaugs. Anot jo, tolygesnis prekybos centrų pasiskirstymas naudingas ir harmoningai miesto plėtrai.
Prekybos slėnio „Nordika“ investuotojai bei vystytojai yra Peteris Gage Morrisas, Barry Nabuursas ir Jamesas Torpey. Projektą vysto UAB VPH, o generalinis statybų rangovas yra UAB „YIT Kausta“. Pastatą ir aplinką projektavo Lietuvos kompanija „Unitectus“, konsultuojama žinomo tarptautinio architektų biuro „Chapman Taylor“.