Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Po keletą metų trukusios pertraukos, „PSA“ koncerno narė – „Peugeot“, oficialiai paskelbė sugrįžtanti į ilgųjų nuotolių lenktynių čempionatą.
„Peugeot“ į žiedinių lenktynių areną nusprendė sugrįžti po to, kai tarptautinė automobilių sporto federacija patvirtino naujos bolidų klasės reglamentą, kuris sudomino ir kitus gamintojus: „Aston Martin“, „Lamborghini“, „Toyota“, „Scuderia Glickenhaus“.
„Hypercar“ vardu pavadinta automobilių klasėje gali dalyvauti gamintojai, iš pradžių pasirinkę vieną iš dviejų galimybių.
Pirmoji – dalyvauti su absoliučiai unikaliu lenktyniniu bolidu.
Antroji – varžybose dalyvauti su jau gamyboje esančiu, bet modifikuotu modeliu.
Nepriklausomai nuo to, kurį kelią pasirinks automobilių gamintojai, jie privalės pagaminti bent 20 sportinio bolido vienetų, tinkamų bendro naudojimo keliams.
Geriausia dalis yra ta, jog per artimiausius kelis metus išvysime „Peugeot“ ženkliuku pažymėtą superautomobilį, kurio ratus suks hibridinė pavara.
„Peugeot“ iš ilgųjų nuotolių lenktynių pasitraukė 2011 metais, kai „PSA“ koncerną užklupo finansinės bėdos. Tuomet už koncerno vairo stojęs Carlosas Tavaresas nusprendė, jog „Peugeot“ pasitrauks iš tam tikrų automobilių sporto disciplinų, kurios reikalauja milžiniškų investicijų.
Naujoji „Hypercar“ automobilių klasė pakeis iki šiol lenktynių trasoje matytus „LMP1“ prototipus, kurie „Peugeot“ markei padėjo iškovoti ne vieną įspūdingą pergalę.
Po keletą metų trukusios pertraukos, „PSA“ koncerno narė – „Peugeot“, oficialiai paskelbė sugrįžtanti į ilgųjų nuotolių lenktynių čempionatą.
„Peugeot“ į žiedinių lenktynių areną nusprendė sugrįžti po to, kai tarptautinė automobilių sporto federacija patvirtino naujos bolidų klasės reglamentą, kuris sudomino ir kitus gamintojus: „Aston Martin“, „Lamborghini“, „Toyota“, „Scuderia Glickenhaus“.
„Hypercar“ vardu pavadinta automobilių klasėje gali dalyvauti gamintojai, iš pradžių pasirinkę vieną iš dviejų galimybių.
Pirmoji – dalyvauti su absoliučiai unikaliu lenktyniniu bolidu.
Antroji – varžybose dalyvauti su jau gamyboje esančiu, bet modifikuotu modeliu.
Nepriklausomai nuo to, kurį kelią pasirinks automobilių gamintojai, jie privalės pagaminti bent 20 sportinio bolido vienetų, tinkamų bendro naudojimo keliams.
Geriausia dalis yra ta, jog per artimiausius kelis metus išvysime „Peugeot“ ženkliuku pažymėtą superautomobilį, kurio ratus suks hibridinė pavara.
„Peugeot“ iš ilgųjų nuotolių lenktynių pasitraukė 2011 metais, kai „PSA“ koncerną užklupo finansinės bėdos. Tuomet už koncerno vairo stojęs Carlosas Tavaresas nusprendė, jog „Peugeot“ pasitrauks iš tam tikrų automobilių sporto disciplinų, kurios reikalauja milžiniškų investicijų.
Naujoji „Hypercar“ automobilių klasė pakeis iki šiol lenktynių trasoje matytus „LMP1“ prototipus, kurie „Peugeot“ markei padėjo iškovoti ne vieną įspūdingą pergalę.