„
Peugeot“ greičiausios „508“ sedano versijos parametrus dar tik ruošiasi atskleisti, tačiau jeigu vadovautumėmės „508 PSE“ prototipu, naujoji versija turės maždaug 400 arklio galių išvystančią hibridinę jėgainę, kuri privers prancūzišką sedaną iki 100 km/val. spurtuoti per maždaug 4,5 sekundės.
Hibridinę pavarą sudarys 1,6 litro darbinio tūrio, keturių cilindrų benzininis variklis bei du elektros motorai. Vienas iš jų bus sumontuotas „Aisin“ sukurtoje automatinėje pavarų dėžėje, o kitas tupės ant galinės ašies.
„Peugeot Sport“ atsižvelgdami į padidėjusią variklio galią, atliko nemažai pakeitimų pakaboje, kurie padėtų pakeisti „508“ elgesį kelyje. Be didesnio skersmens ratlankių ir žemo profilio padangų, galite tikėtis, jog „508 PSE“ turės standesnes spyruokles, iš naujo perkalibruotus adaptyvius amortizatorius, tiksliau veikiančią vairo mechanizmą ir be abejonės – daugiau triukšmo skleidžiančią išmetimo sistemą.
Iki oficialaus „Peugeot 508 PSE“ debiuto liko visai nedaug. Oficialus pristatymas įvyks jau sekančią savaitę, Ženevos automobilių parodoje.