Pardavimams augant kaip ant mielių, Gerardas Welteris nusprendė sukurti naują koncepcinį automobilį, o tiksliau - „Peugeot 205“ interpretaciją. Kurdamas šią koncepciją dizaineris neatsižvelgė į tuo metu galiojusius reikalavimus. Tai buvo jo fantazijos vaisius.
Negausi inžinierių komanda kaip donorą pasiėmė „Peugeot 205 T16“ - B ralio grupės bolidą. Iš šio automobilio buvo pasiskolintas ne tik rėmas, bet ir keturių cilindrų variklis išvystantis 600 arklio galių, keturių varančiųjų ratų sistema, stabdžių sistema ir net didžioji dauguma pakabos detalių. Tačiau steroidų prisivalgiusi „205 T16“ platforma buvo aprengta elegantiškesniu, švelnesnių formų kėbulu, kuris daugeliui primindavo itališkus super-automobilius.
Įspūdingos techninės charakteristikos ir aerodinamiškas kėbulas nebuvo vieninteliai dalykai dėl kurių „Quasar“ buvo išskirtinis. Prie šio projekto taip pat dirbo „Bracq's“ kompanijos specialistai, kurie projektavo futuristinį automobilio interjerą, kuris iš tikrųjų priminė kosminį erdvėlaivį. Įdomu yra tai, jog visi automobilio interjere esanti navigacija ir skaitmeniniai prietaisų skydeliai veikė ir rodė tikrą informaciją. Beprotiškai fantastiška Gerardo Welterio koncepcija sulaukė daugybės gerų atsiliepimų. 1985 metais net gi buvo pasirodę pranešimų, jog „Peugeot“ galvoja apie šio serijinę gamybą, tačiau neoficialių šaltinių teigimu, toks projektas būtų „Peugeot“ kompanijai iškasęs dar vieną duobę iš kurios išlipti būtų daug sunkiau.