„GTI“ raidėmis pažymėtų modelių „Peugeot“ modelių gamoje netrūko, tačiau dabar gamintojas imasi labai drąsaus žingsnio. Vietoje vienos ar dviejų įdomesnių modelių gausime visą tuziną.
„Mes norime, jog kiekvienas modelis mūsų gamoje turėtų po sportišką versiją. Siekdami įrodyti, jog mūsų ketinimai rimti, šiemet pradėsime „Peugeot 508 PSE“ gamybą“, – bendrovės planus atskleidė „Peugeot“ vadovas Jean-Philippe Imparato.
Jeigu „Peugeot 508 PSE“ taikysis į „Audi S4“ ar „BMW M340i“ teritoriją, tai vėliau pasirodysiantys modeliai orientuosis į kitus, savo segmento lyderius.
Pavyzdžiui, „208“ hečbekas, tikėtina, bus siūlomas tik su elektros pavara, tad jis bus vienas pirmųjų sportiškų elektrinių hečbekų klasės pradininkų.
2021 metų pavasarį debiutuosiantis naujos kartos „Peugeot 308“ hečbekas turės hibridinę pavarą, kuri, ko gero, bus pasiskolinta iš „Peugeot 508 PSE“, tad kiekvienas iš jūsų gali tikėtis, jog būsima, aštriais pipirais pagardinta „Peugeot 308 PSE“ modifikacija turės bent jau 360 AG ir 520 Nm.
Tokio paties pajėgumo hibridinė pavara „Peugeot 508 PSE“ automobilyje suteikia džiuginančias dinamines savybes. Automobilis iki 100 km/val. įsibėgėja per 5,2 sek., o spurtas nuo 80 iki 120 km/val. trunka vos 3 sek. Tūkstančio metrų distanciją modelis įveikia per 24,5 sek. ir pasiekia elektroniniu būdu apribotą 250 km/val. greitį.
Šis sprendimas gamintojui padės ne tik paspartinti jau esamų technologijų tobulinimą, bet ir tuo pačiu padės įpūsti gyvybės „Peugeot“ automobilių gamai, kurioje šiai dienai nėra išskirtinių modifikacijų, dėl kurių norėtųsi paaukoti savo plautį.
Kita vertus, mes dėl tokio sprendimo galime tik pasidžiaugti. Akivaizdu, jog netrukus įžengsime į naują automaniškų automobilių erą, kurioje turėsime susidraugauti ne tik su vidaus degimo varikliu, bet ir su elektros pavara.