Dizainerių sukurtų eskizų serijoje demonstruojamas sportinis bolidas pasižymi agresyvia, „Peugeot“ automobiliams nebūdinga agresija bei milžiniškais aerodinaminiais elementais, kurie, tikėkimės, virs realybe.
Gamintojas teigia, jog šiuo metu jiems pavyko išspręsti variklio ir automobilio komponuotės problemas, tačiau oficialias technines charakteristikas išgirsime ne anksčiau kaip kitais metais. Vis dėlto, gamintojas taip pat patvirtino, jog sportinis bolidas turės hibridinę pavarą. Galinius ratus suks vidaus degimo variklis, o priekinius – elektros motorai. Tikėtina, jog hibridinės pavaros pajėgumas sieks 700 arklio galių.
Atsižvelgiant į naująjį reglamentą, „Le Mans Hypercar“ klasės automobiliai už „LMP1“ prototipus bus truputėlį didesni. Automobiliams bus taikomas 5 metrų ilgio apribojimas, tad tai reiškia, jog „Le Mans Hypercar“ automobiliai bus 35 milimetrais ilgesni už „LMP1“ prototipus.
„Peugeot Sport“ padalinys naująjį bolidą projektuoja kartu su savo ilgamečiais partneriais iš „Total“. Ši bendrovė prie projekto prisidėjo po to, kai Šveicarijoje įsikūrusi automobilių sporto komanda „Rebellion“ nusprendė pasitraukti iš tolimesnių automobilio kūrimo darbų.