• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS


„Peugeot“ oficialiai pristatė ambicingą projektą „E-Lion“, kuriame, atsižvelgiant į kintančius šiuolaikinės visuomenės poreikius, išskirtinis dėmesys skiriamas elektrifikacijai. Jame nubrėžtos gairės taps svarbiausiu orientyru Prancūzijos gamintojui tobulinant naujos kartos elektromobilius.


„Peugeot“ oficialiai pristatė ambicingą projektą „E-Lion“, kuriame, atsižvelgiant į kintančius šiuolaikinės visuomenės poreikius, išskirtinis dėmesys skiriamas elektrifikacijai. Jame nubrėžtos gairės taps svarbiausiu orientyru Prancūzijos gamintojui tobulinant naujos kartos elektromobilius.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„E-Lion“ projekte kalbama ne tik apie elektrifikaciją – tai penkiomis pagrindinėmis taisyklėmis grįstas naujas visaapimantis kompanijos požiūris į pažangų transportą.

REKLAMA

Penkios minėtos taisyklės yra ekosistema (prekių ir paslaugų pristatymas rinkoje), patirtis (visi sprendimai vartotojams, pradedant įkrovimu ir baigiant jungiamumo galimybėmis), elektrifikacija (kalbama vien tik apie 100 proc. baterijoje sukaupta energija varomus automobilius ir siekį nuo 2025 metų siūlyti elektrifikuotas visų modelių versijas), efektyvumas (noras užtikrinti maksimalų našumą ir mažiausias energijos sąnaudas) ir aplinka (galutinis tikslas ir įsipareigojimas iki 2038-ųjų pasiekti nulinę visos bendrovės veiklos anglies junginių taršą).

REKLAMA
REKLAMA

Peugeot Inception
Peugeot Inception

Penki nauji elektromobiliai per dvejus metus


Per artimiausius dvejus metus „Peugeot“ pristatys net penkis naujus elektromobilius: E-308, E-308 SW (tai bus pirmasis europietiškas elektrinis universalas), E-408, E-3008 ir E-5008.


Naujuosiuose elektrifikuotuose 308 ir 308 SW modeliuose bus montuojami visiškai nauji 115 kW (156 AG) galią išvystantys elektros motorai. Viena įkrova nuvažiuojamas atstumas (pagal WLTP ciklą) viršys 400 km, o tokį rodiklį leis pasiekti našiausia šiame segmente pavara. Vidutinės šių modelių energijos sąnaudos sieks 12,7 kWh/100 km.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Peugeot“ taip pat pristatys naują 48 voltų švelniojo hibrido technologiją – ji jau šiais metais bus pritaikyta 208, 2008, 308, 3008, 5008 ir 408 modeliuose. 48 voltų hibridinę PEUGEOT sistemą sudarys 100 arba 136 AG galią išvystantys naujos kartos „PureTech“ benzininiai varikliai, montuojami drauge su unikalia elektrifikuota 6 laipsnių dvigubos sankabos pavarų dėže (E-DCS6). Šioje pažangioje transmisijoje integruotas 21 kW galios elektros motoras.

REKLAMA

Šioje sistemoje naudojama įsikraunanti baterija kartu su galingu elektros motoru smarkiai padidins pradinį sukimo momentą ir 15 proc. sumažins degalų sąnaudas (3008 modelio CO2 emisija sieks 126 g/km). Miesto sąlygomis C segmento visureigyje sumontuota hibridinė sistema daugiau nei 50 proc. laiko veiks 100 proc. elektros režimu. Tai suteiks galimybę įveikti didesnį atstumą visiškai neteršiant aplinkos.

REKLAMA

Antrojoje 2023 metų pusėje bus pristatytas ir E-3008 modelis. Elektrinis visureigis bus komplektuojamas su trimis skirtingais elektros motorais. Taip pat bus išleista versija su atskirai sumontuotais elektros varikliais ant priekinės ir galinės ašių. Naujasis SUV viena įkrova galės nuvažiuoti iki 700 km atstumą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

E-3008 taps pirmuoju ant technologiškai itin pažangios STLA platformos pagamintu automobiliu. Netrukus po to rinkoje debiutuos ir antras naujos kartos modelis E-5008.


Peugeot 508 SW Peugeot Sport Engineered
Peugeot 508 SW Peugeot Sport Engineered

Laukia esminiai pokyčiai


„E-Lion“ projekte išskirtinis dėmesys skiriamas produkto dizainui, technologijų tobulinimui ir įsipareigojimui iki 2038 metų pasiekti nulinę visos bendrovės veiklos anglies junginių taršą. Ant technologiškai pažangių naujos kartos

REKLAMA

„Stellantis“ platformų projektuojami elektromobiliai suteiks dizaineriams platesnių išraiškos galimybių. Tikimasi, jog bendradarbiavimą su pirmaujančiais išmaniųjų sistemų lyderiais, kaip antai „Amazon“ ir „Foxconn“, vainikuos visuomet tik pačius geriausius įspūdžius teikiančios technologijos.

REKLAMA

Ateinančių dviejų kartų modeliai leis „Peugeot“ bendrovei keturis kartus sumažinti bendrą automobilių poveikį pasauliniam atšilimui. Įmonė taiko įvairias naujas priemones, pradedant tiekimo grandinių optimizavimu ir baigiant naudojamų medžiagų sudėtimi bei automobilio konstrukcija. Pavyzdžiui, transporto priemonėse bus montuojamos lengvesnės sėdynės, o lengvojo lydinio ratlankiai bus gaminami iš perdirbtų metalų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Kurdama naujos kartos produktus, bendrovė sutelks dėmesį į naudojimo ciklo optimizavimą pasauliniu mastu. Šiuolaikiniai automobiliai su vidaus degimo varikliais dažniausiai eksploatuojami apie 15 metų, o ateityje elektromobilių naudojimo laikas sieks nuo 20 iki 25 metų. Tai suteiks dizaineriams puikią galimybę ieškoti naujų sąsajų su gaminiais ir vartotojais.  


„Peugeot“ taip pat sieks plačiau naudoti atnaujintas senas detales. Vartotojams bus siūlomos naujos galimybės atnaujinti greičiausiai susidėvinčias automobilio dalis, įskaitant salono apdailos elementus.


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų