Automobilis iki 100 km/val. įsibėgėja per 5,2 sek., o spurtas nuo 80 iki 120 km/val. trunka vos 3 sek. Tūkstančio metrų distanciją modelis įveikia per 24,5 sek. ir pasiekia elektroniniu būdu apribotą 250 km/val. greitį.
„508 Peugeot Sport Engineered“ tokią galią pasiekti gali dėl efektyviai veikiančios sistemos, kurią sudaro benzininis ir du elektros varikliai (po vieną sumontuota ant priekinės ir galinės ašių). Tai reiškia, jog „508 PSE“ turi keturių varančiųjų ratų pavarą, kuri užtikrins maksimalų sukibimą bet kokiomis oro sąlygomis.
„Peugeot“ šiame automobilyje įdiegė penkis važiavimo režimus: „Electric“, „Comfort“, „Hybrid“, „Sport“, ir „4WD“.
„Electric“ režimu automobilis vien elektros energijos pagalba galės nuvažiuoti 42 kilometrus. Didžiausias tokiu režimu pasiekiamas greitis – 140 km/val.
Naudojant „Hybrid“ režimą bus naudojamas benzininis ir elektros motorai, suteikdami optimaliausiai veikiančios hibridinės pavaros parametrus.
Įjungus „Sport“ režimą gausite maksimalų efektyvumą. Šis režimas taip pat koreguoja vairo, amortizatorių, akceleratoriaus bei variklio darbo parametrus. Vidaus degimo variklis užtikrina, jog elektros sistemos baterija visuomet būtų įkrauta maksimaliai. Ir galiausiai – „4WD“ režimas, kuris užtikrina maksimalų sukibimą su kelio danga.
Bendrovės atstovai tikina, jog automobilyje esančią bateriją galima įkrauti per mažiau nei 2 valandas naudojant namie montuojamą įkrovimo stotelę „Wall Box“ arba 7 valandas – standartinį elektros lizdą.
Automobilis bus gaminamas Prancūzijoje, Mulhauso mieste. Jį užsakyti bus galima 2021 m. pradžioje.