Vos 1550 kilogramų sveriantis hečbekas iki 100 km/val. be didelio vargo įsibėgėtų per 4 sekundes ir per 22 sekundes įsibėgėtų nuo 0 iki 250 km/val! Super-automobilių teritorija!
Palyginus su nuotraukose matytu „308 R Hybrid“, Carlos Tavares bandytas prototipas turi platesnes ratų arkas, didesnio skersmens ratlankius, papildomas oro paėmimo angas, kurios padeda aušinti ne tik benzininį variklį, bet ir elektrinius motorus.
„Peugeot“ apie šio modelio serijinę gamybą nekalba, tačiau šios nuotraukos įrodo, jog „PSA“ koncerno vadovas bei „Peugeot“ inžinieriai testuoja ne kurio nors kito, „308 R Hybrid“ prototipą.
Dabar tik lieka tikėtis, jog „Peugeot“ suras savyje drąsos ir pradės „308 R Hybrid“ gamybą. Juk vokiečiai šiuo metu taip pat nesnaudžia ir dirba prie „Volkswagen Golf R400“, kuris taps visų laikų greičiausiu „Volkswagen Golf“.
[nqspoll id="198"]
„Peugeot“ puikiai moka sukurti kvapą gniaužiančius koncepcinius automobilius. Kiekvieną kartą, kai „Peugeot“ pristato kokį nors koncepcinį automobilį, abejingų nelieka visame pasaulyje. Tačiau pastarąjį dešimtmetį įspūdingi koncepciniai automobiliai būdavo skirti tik tarptautinėms parodoms, o ne bendro naudojimo keliams. Vis gi, iš „Renault-Nissan“ aljanso į „PSA“ koncerno perbėgęs Carlos Tavares turėtų padėti „Peugeot“ kompanijos inžinieriams užsiauginti kiaušinius ir leisti sukurti tokį automobilį, kuris priverstų išsižioti ne tik pasipūtusius vokiečius.
Puikiu pavyzdžiu apie „Peugeot“ kompanijos bręstančius pokyčius gali būti „Peugeot“ vadovo, Maxime Picat, išplatintos nuotraukos, kuriose matyti kaip „PSA“ koncerno vedlys, Carlos Tavares, lipa į naują prototipą. Ir ne bet kokį, o „Peugeot 308 R Hybrid“!
Prieš keletą savaičių pristatytas „Peugeot 308 R Hybrid“ daugeliui automanų įsiminė dėl įspūdingų techninių charakteristikų. Hibridinę jėgainę turintis automobilis galėjo pasigirti turintis 500 arklio galių ir 730 Nm sukimo momentą. Hibridinę jėgainę sudaro 1.6 litro turbo-benzininis variklis išvystantis 270 arklio galių bei 330 Nm sukimo momentą. Tuo tarpu ant priekinės ir galinės ašies sumontuoti elektriniai motorai išvysto net 230 arklio galių!
„Peugeot“ puikiai moka sukurti kvapą gniaužiančius koncepcinius automobilius. Kiekvieną kartą, kai „Peugeot“ pristato kokį nors koncepcinį automobilį, abejingų nelieka visame pasaulyje. Tačiau pastarąjį dešimtmetį įspūdingi koncepciniai automobiliai būdavo skirti tik tarptautinėms parodoms, o ne bendro naudojimo keliams. Vis gi, iš „Renault-Nissan“ aljanso į „PSA“ koncerno perbėgęs Carlos Tavares turėtų padėti „Peugeot“ kompanijos inžinieriams užsiauginti kiaušinius ir leisti sukurti tokį automobilį, kuris priverstų išsižioti ne tik pasipūtusius vokiečius.
Puikiu pavyzdžiu apie „Peugeot“ kompanijos bręstančius pokyčius gali būti „Peugeot“ vadovo, Maxime Picat, išplatintos nuotraukos, kuriose matyti kaip „PSA“ koncerno vedlys, Carlos Tavares, lipa į naują prototipą. Ir ne bet kokį, o „Peugeot 308 R Hybrid“!
Prieš keletą savaičių pristatytas „Peugeot 308 R Hybrid“ daugeliui automanų įsiminė dėl įspūdingų techninių charakteristikų. Hibridinę jėgainę turintis automobilis galėjo pasigirti turintis 500 arklio galių ir 730 Nm sukimo momentą. Hibridinę jėgainę sudaro 1.6 litro turbo-benzininis variklis išvystantis 270 arklio galių bei 330 Nm sukimo momentą. Tuo tarpu ant priekinės ir galinės ašies sumontuoti elektriniai motorai išvysto net 230 arklio galių!