• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Paskutinį kartą, kai „Peugeot“ galėjo pasigirti savo modelių gamoje turinti automanams tinkamą sportišką, „Volkswagen Golf“ dydžio hečbeką - mūsų šalyje dar važinėjo „Ikarus“ autobusai, o Lietuvos prezidentu buvo Algirdas Brazauskas.
„Peugeot 306 GTI/S16“ buvo paskutinis prancūzijos automobilių gamintojos sportiškas hečbekas, kurį buvo galima liaupsinti be sustojimo. Deja, tačiau vėlesni Hot Hatch'ų segmentui skirti modeliai nebuvo tokie įdomūs, dinamiški ar puikiai valdomi.

Paskutinį kartą, kai „Peugeot“ galėjo pasigirti savo modelių gamoje turinti automanams tinkamą sportišką, „Volkswagen Golf“ dydžio hečbeką - mūsų šalyje dar važinėjo „Ikarus“ autobusai, o Lietuvos prezidentu buvo Algirdas Brazauskas.
„Peugeot 306 GTI/S16“ buvo paskutinis prancūzijos automobilių gamintojos sportiškas hečbekas, kurį buvo galima liaupsinti be sustojimo. Deja, tačiau vėlesni Hot Hatch'ų segmentui skirti modeliai nebuvo tokie įdomūs, dinamiški ar puikiai valdomi.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA


Rimtesni pokyčiai pradėjo vykti tik tada, kai „Peugeot“ sukretė ekonominė krizė. Sumažėję pardavimai privertė prancūzus atsikeipkite ir suprasti, kad šiais laikais niekas nenori mokėti 25 tūkstančių eurų tik už vidutinišką automobilį. Prablaivėję ir išsimiegoję, „Peugeot“ inžinieriai sukūrė tokius modelius kaip „208 GTI“ ir „RCZ R“. Na, o dabar atėjo metas pristatyti ilgai lauktą „Peugeot 308 GTI“.
Kartu su „Peugeot Sport“ inžinieriais sukurtas modelis taikosi tik į pačius geriausius sportiškus hečbekus. „Peugeot 308 GTI“ taikinyje - „Volkswagen Golf GTI“, „Renault Megane RS“ ir „Seat Leon Cupra“.

REKLAMA

7179344041581361541


Kaip ir „Seat Leon Cupra“, taip ir „Peugeot 308 GTI“ bus siūlomas įsigyti su skirtingo galingumo varikliais. Bazinė modelio versija turės 1.6 litro turbo-benzininį variklį, kuris išvystys 250 arklio galių. Variklis išspaudžia 330 Nm sukimo momentą esant vos 1900 aps/min. Iki 100 km/val. modelis su 250 arklio galių įsibėgės per 6.2 sekundės.
Antroji versija, turi tokį patį 1.6 litro turbo-benzininį variklį, tačiau jo pajėgumas siekia 270 arklio galių. Sukimo momentas išliko nepasikeitęs. Iki 100 km/val. šis modelis įsibėgės per lygiai 6 sekundes.

REKLAMA
REKLAMA

7231353271232625550


Automatinių pavarų dėžių gerbėjai, turėsime Jus nuliūdinti, nes „Peugeot 308 GTI“ bus komplektuojamas TIK su mechanine pavarų dėže. Milžinišką galią, už vairo sėdintys automanai galės suvaldyti „Torsen“ firmos riboto praslydimo diferencialo pagalba.
Palyginus su standartiniais modeliais, sportiškoji „GTI“ versija yra 11 milimetrų žemesnė, 60 procentų standesnę pakabą priekyje ir 100 procentų standesnę gale.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

1381984302568915390


Pasak „Peugeot Sport“ specialistų, naujasis modelis buvo kuriamas nagrinėjant įvairiausius „Renault Megane RS“ ir „Seat Leon Cupra“ automobilių parametrus.
Pagal valdymo savybes, jis nebus toks aštrus kaip „Renault“ ar „Seat“, nes „Peugeot“ didžiulį prioritetą skyrė aukštam komforto lygiui. Pagal „Peugeot“ filosofiją, sportiškas hečbekas turi būti universalus automobilis. Jis turi būti komfortiškas, sportiškas, dinamiškas ir greitas. Būtent toks žada būti „308 GTI“.

6588257831621689541


Vos nepamiršome paminėti vieno svarbiausio dalyko - svorio. „Peugeot 308 GTI“ sveria TIK 1205 kilogramus.  Tai yra geriausias rodiklis klasėje.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų