Taigi, iš pradžių, į dirbtuves buvo atvežtas ne pirmos jaunystės, tačiau puikios būklės „Mitsubishi Lancer EVO“. Šis automobilis tapo donoru projektui, kuris iš pradžių daugeliui skambėtų kaip tikra beprotybė. Vis gi, už kūrybiškumą šiems automanams reikėtų skirti 10 balų.
Britai japonišką sedaną išrinko ir paliko tik pliką važiuoklę. „Lancer EVO“ važiuoklę, kartu su keturių varančiųjų ratų pavara, pavarų dėže ir varikliu bus reikalingi, tuo tarpu kėbulas ir kitos smulkmenos ne.
Ant išrinktos važiuoklės buvo uždėtas šviežiai modifikuotas „Peugeot 205“ kėbulas, kurios atkartojo ne tik „Dimma“ specialistų darbus, bet ir 9-ame dešimtmetyje pasaulio ralio čempionate dalyvavusio bolido linijas.
Japoniško kraujo turintis projektas turėjo būti ne tik įspūdingai skrieti tiesiosiose, bet ir puikiai elgtis posūkiuose. Vienas iš efektyviausių būdų, norint pagerinti automobilio elgesį posūkiuose - drastišką dieta.
Projekto donoru tapęs „EVO“ svėrė 1435 kilogramus. Tuo tarpu hibridinė automanų vizija dabar sveria 1163 kilogramų, be vairuotojo. Įspūdingas rezultatas, ar ne?
O dabar, laikas įvertinti galutinį rezultatą.