Pirmieji 205 GTI modeliai turėjo 1.6 litro, 8 vožtuvų benzininį variklį, kuris turėjo iš aliuminio pagamintą bloką. Nors prancūziškas agregatas negalėjo pasigirti 16 vožtuvų technologija, kurią naudojo daugelis japoniškų mašinų gamintojai, tačiau mažytis varikliukas sugebėdavo mažąjį GTI priversti įsibėgėti iki 100 km/val per maždaug 8.5 sekundės.
1986 metų pabaigoje, Peugeot pristatė naują, 1.9 litro benzininį variklį, kuris išvystė 130 arklio galių. Kartu su nauju varikliu Peugeot sumontavo šiek tiek standesnę pakabą ir patobulintą vairo mechanizmą.
Per dešimties metų egzistavimą, Peugeot 205 GTI tapo populiariausiu hot hatch'u pasaulyje. Peugeot sugebėjo parduoti beveik 333.000 vienetų. Žvelgiant iš pardavimų, net ir hot hatch'ų tėvelis Volkswagen Golf GTI nesugebėjo prilygti 205 GTI.
Specifikacijos
Modelis | 205 GTI 1.6 (105AG) | 205 GTI 1.6 (115AG) | 205 GTI 1.9 |
Gamybos metai | 1984-86 | 1986-92 | 1986-94 |
Pagamintų modelių skaičius (iš viso) | 332,942 | 332,942 | 332,942 |
Komponuotė | Variklis priekyje, varomi ratai - priekiniai | - | - |
Variklis | Linijinis, 4 cilindru, 2v/cil. | Linijinis, 4 cilindru, 2v/cil. | Linijinis, 4 cilindru, 2v/cil. |
Tūris (cm3) | 1580 | 1580 | 1905 |
Galia | 105 AG | 115 AG | 130 Ag |
Sukimo momentas | 134 NM | 133 NM | 161 NM |
Pavarų dėžė | Mechaninė, penkių bėgių | - | - |
Pakaba (P/G) | P: Nepriklausoma; R: Torsionas | - | - |
Padangos | 185/60HR14 | 185/60HR14 | 185/55VR15 |
Svoris | 848 kg | 886 kg | 910 kg |
Maks.greitis | 193 km/val. | 195 km/val. | 193 km/val. |
0 - 100 km/val/ | 8.6 sekundės | 8.7 sekundės | 7.8 sekundės |
Vis dėlto, nereikėtų pamiršti dar vienos Peugeot 205 modelio versijos - T16. Peugeot 205 T16 arba 205 Turbo 16 buvo vienas sėkmingiausių B ralio grupės bolidas. Per pakankamai trumpą B ralio grupės gyvenimo laikotarpį, Peugeot iškovojo šešiolika pergalių iš 26 galimų. 1985 ir 1986 metais Peugeot sugebėjo iškovoti konstruktorių taurę ir sugebėjo įveikti tokius varžovus kaip : Audi Quattro, Lancia Delta S4, Ford RS2000 ar MG Metro R64.
Peugeot norėdama dalyvauti B ralio grupės varžybose, privalėjo sukurti bent jau du šimtus T16 modelio egzempliorių bendro naudojimo keliams. Tačiau vietoj to, kad pristatytų šiek tiek patobulintą 205 GTI, prancūzai iš dalies pasirinko lengviausią kelią.
205 T16 beveik neturėjo nieko bendro su GTI. Išskyrus priekinius ir galinius žibintus, priekinį stiklą ir duris. Visos likusios detalės buvo identiškos ralio greičio ruožuose dalyvaujančiam bolidui.
Kaip ir B ralio grupės bolidas, taip ir T16 turėjo keturių varomųjų ratų sistemą, turbininį variklį, plačias arkas, didžiules oro paėmimo angas, kurios „siurbdavo“ orą iš aušindavo variklį.
Palyginus su Audi Quattro, prancūziškas hečbekas turėjo vos 1.8 litro, keturių cilindrų benzininį variklį, kuris kartu su pavarų dėže buvo sumontuoti prieš pat galinę ašį dėl geresnio svorio paskirstymo (45:55) ir geresnių valdymo savybių.
Tuo tarpu keturių varomųjų ratų sistema atkeliavo iš Ferguson Formula dirbtuvių. Keturių varomųjų ratų sistema turėjo specialiai šiam modeliui sukurtą diferencialą, kuri sukimo momentą tarp priekinės ir galinės ašies paskirstydavo 33:67.
Vienintelis dalykas, kuris nuvylė daugelį - vos 200 arklio galių išvystęs variklis. Palyginus su analogiškais to meto automobiliais, T16 iki 100 km/val. įsibėgėjo per 6 sekundes, o maksimalus greitis siekė 209 km/val. Pavyzdžiui ralio varžyboms paruoštas bolidas, kuris turėjo identišką motorą, išvystė net 424 arklio galias.
Specifikacijos
Modelis | Peugeot 205 T16 |
Gamybos metai | 1984-85 |
Pagamintų modelių skaičius | 219 units |
Komponuotė | Mid-engine, 4wd |
Variklis | Linijinis, 4 cilindrų, 4v/cil, turbo. |
Tūris | 1775 cm3 |
Galia | 200 AG |
Sukimo momentas | 254 NM |
Pavarų dėžė | Mechaninė, 5 bėgių |
Pakaba | Daugiasvirtė |
Padangos | 210/55R390 |
Svoris | 1145 kg |
Maks. greitis | 209 km/val. |
0-100 km/val. | 6.8 sekundės |