Gavus tokį ar panašų prašymą elektroniniu paštu, patartina nespustelėti jokių nuorodų ir nepateikti asmeninių ar su mokėjimo priemonėmis susijusių duomenų. Lietuvos bankas gyventojų mokėjimo pavedimų tiesiogiai nevykdo, todėl dėl savo valdomų mokėjimo sistemų niekada nesikreipia į gyventojus prašydamas pateikti kokius nors asmeninius, su mokėjimo sąskaitomis ar mokėjimo kortelėmis susijusius duomenis.
Taip pat atkreiptinas dėmesys, kad asmeninių, su mokėjimo sąskaita ar mokėjimo kortelėmis susijusių duomenų iš gyventojų kreipdamiesi el. laiškais ar patys paskambinę telefonu neprašo pateikti ir komerciniai bankai.
Lietuvos bankas įspėja, kad asmeninių, su mokėjimo sąskaitomis ar mokėjimo kortelėmis susijusių duomenų prašymas – gana dažnas apgaulės būdas. Dažniausiai gyventojai šiuos prašymus gauna el. paštu iš nežinomo ir oficialiai niekur neskelbiamo el. pašto adresato arba sulaukia nežinomo telefono numerio skambučio.
Gavus galimai melagingą pranešimą, reikėtų susisiekti su pranešime nurodoma institucija jos oficialiai skelbiamais kontaktiniais duomenimis (nesinaudokite kontaktiniais duomenimis, nurodytais gautame pranešime) ir, nustačius, kad pranešimas yra melagingas, pranešti apie jį policijai.