Į tikrą audrą sukėlusią situaciją pateko vienas Airijos gyventojas, planavęs trumpą kelionę lėktuvu į Manchesterį, tačiau tai, kas nutiko jam, gali nutikti bet kuriam, perkančiam skrydžių bilietus internetu.
Luke’as Bradley (31 m.) teigimu, pigių skrydžių bendrovės „Ryanair“ interneto svetainėje aptikęs pasiūlymą už 43 svarus sterlingų nuskristi į Manchesterį ir grįžti atgal ilgai negalvojo – nutarė tučtuojau įsigyti šiuos bilietus.
Užpildęs rezervacijos formą vyras apmokėjo sąskaitą už bilietus ir gavo patvirtinimą apie kelionę.
Ir tik prieš pat kelionę gavęs įsodinimo pasus pamatė, kad ant jų užrašytas vardas „Lukewarm“ – vyras yra tikras, kad tokio žodžio jis nerašė. Luke’as Bradley manymu, tai yra automatinio teksto koregavimo pasekmė, tad kreipėsi į „Ryanair“ ir pareikalavo pakeisti vardą.
Jeigu keleivio asmens dokumente ir įlaipinimo pase duomenys nesutampa, jis skristi negali.
Tačiau bendrovė į vyro prašymą atsakė priminimu, kad vardo keitimas kainuoja 100 svarų sterlingų.
„Keleivis yra atsakingas už tai, kad rezervacijos sistemai pateikti duomenys sutaptų su asmens dokumente esančiais duomenimis“, – šaltai atsakė „Ryanair“.
Bendrovė suteikia galimybę nuo bilieto rezervavimo bei apmokėjimo per 48 valandas patikslinti duomenis nemokamai. Vėliau taikomas 100 £ mokestis.
„Minėtas keleivis į mus kreipėsi praėjus 9 dienoms nuo bilieto rezervavimo ir apmokėjimo“, – teigiama kompanijos atsakyme.
„Ryanair“ politika numato, kad nemokamas duomenų keitimas galimas per 48 valandas nuo rezervacijos, tokiu atveju galima ištaisyti tik „nedideles klaidas“ – pakeisti iki 3 raidžių.
Jeigu klaida – grubesnė, taikomas keitimo mokestis.
Klaidos neištaisius kompanija gali atsisakyti įlaipinti keleivį į lėktuvą.
Situacija, į kurią pateko airis, tik primena, jog savo duomenis perkant skrydžių bilietus reikia tikrinti itin atidžiai. Ypač tuo atveju, kai telefone ar kompiuteryje yra nustatytas automatinis teksto tikslinimas.