Vilniaus, Kauno, Klaipėdos ir Šiaulių prekybos bei pramogų centruose „Akropolis“ 2011 metais apsilankė 45,8 mln. svečių – 2 proc. (1 mln.) daugiau nei 2010-aisiais.
„2011 m. buvo toliau jaučiamas laipsniškas mažmeninės prekybos rinkos atsigavimas, kuris prasidėjo 2010 m. antroje pusėje. Kiek pagerėjusios buvo ne tik pirkėjų, bet ir verslo nuotaikos – ženkliai išaugo investicijos į parduotuvių atnaujinimą, plėtrą, naujų prekių ženklų pritraukimą“, - sako bendrovės „Akropolis LT“, valdančios Vilniaus, Klaipėdos ir Šiaulių „Akropolius“, Nuomos skyriaus vadovė Renata Jakubčionienė.
2011 m. Vilniaus, Klaipėdos ir Šiaulių „Akropoliuose“ atsidarė daugiau nei 30 naujų parduotuvių ir restoranų, buvo išnuomoti visi prekybos ir pramogų centrų plotai.
„Per metus paprastai atnaujinama iki 10 proc. „Akropoliuose“ veikiančių parduotuvių, panaši tendencija, manau, išliks ir 2012 m.“, - sako R. Jakubčionienė.
Palyginti su 2010 m., pirkėjų iš Baltarusijos skaičius pernai išaugo dvigubai. Anot R. Jakubčionienės, pirkėjai iš Rusijos Kaliningrado srities važiuoja į Klaipėdos „Akropolį“, o Latvijos gyventojai renkasi Šiaulių „Akropolį“.