Per dieną „Perlas Go Rally Daugai“ dalyviams teko įveikti beveik 27 kilometrus, padalintus į keturis, po du kartus važiuojamus greičio ruožus. Šiam iššūkiui Dzūkijos krašto žvyrkeliais ryžosi per 80 ekipažų.
Tačiau jau pati varžybų pradžia parodė, kad organizatoriai, naujuoju „Dacia Jogger“ pravažiavę ir nufilmavę visus greičio ruožus, ne veltui dalyviams akcentavo, jog trasos bus klastingos, techniškos ir pareikalausiančios maksimalios koncentracijos bei itin didelio tikslumo.
Būtent to stokoję dalyviai jau pirmame greičio ruože darė klaidas ir masiškai lėkė į trasos pakraščius. Vieniems varžybos čia ir baigėsi, kiti, sugaišę marias laiko, visgi sugebėjo pasiekti finišą, tačiau ambicijas užlipti ant prizininkų pakylos jiems teko palaidoti. Finišuoti varžybose nepavyko net 21 duetui, o tai sudaro daugiau nei ketvirtadalį visos rikiuotės. Visgi džiugu, kad visi incidentai baigėsi tik aplamdytu metalu ir sulaužytais agregatais – medikams trasoje pasirodyti nereikėjo.
Tarp tų, kurie finišavo bei taikėsi į prizines pozicijas, visą dieną buvo galima stebėti aršią kovą – sekundės keisdavosi tai vienų, tai kitų dalyvių naudai. Tai byloja ir oficialūs „Perlas Go Rally Daugai“ rezultatų protokolai.
Jaunimo įskaitoje triumfavo Domo Bukavičiaus ir Armando Sakalauskio duetas. Jie 14 sek. už savęs paliko Eimantą Jankų su Marku Buteikiu. Nuo pastarųjų vos 1,9 sek. atsiliko ir trečiąją vietą iškovojo Donatas Mankevičius su Edvinu Buivydu. Galima sakyti, kad antroji vieta jiems tiesiog išslydo iš rankų, kai šeštame greičio ruože, likus puskilometriui iki finišo nusimontavo priekinė jų automobilio padanga ir ekipažas nebegalėjo važiuoti maksimaliai greitai.
OC 2WD įskaitoje nugalėtojais tituluoti Andrius Lukšys ir Ričardas Jakimavičius. Beje, pastarasis šturmano pozicijoje atsidūrė tik šiemet ir yra kur kas labiau įpratęs prie vairuotojo rolės autokroso varžybose. Jų duetas antroje vietoje finišavusius Aurimą Dervinską su Tomu Balnanosiu aplenkė 11 sek. Nuo pastarųjų dar 8 sek. atsiliko Audrius Masiulionis ir Aivaras Stalgaitis.
OC 4WD įskaitos dalyvių gretas praretino avarijos ir gedimai. Dėl jų iš kovos pasitraukė Benas Strumskis su Arnoldu Bujoku, Vaidas Karašauskas su Inga Surdokiene bei Ernestas Česevičius su Dainiumi Pranckūnu.
Nugalėtoju šioje klasėje tapo Tomo Žekonio ir Evaldo Kvederio duetas. Jie čia 14 sek. pranoko Liudą Šimkų su Giedriumi Kinderiu. Trečiąją vietą pasiekę džiaugėsi Tadas Gombrevičius su Donatu Klimkevičiumi. Jie varžybų pradžioje su „Mitsubishi Lancer EVO“ apsivertė, tačiau sugebėjo tęsti lenktynes ir užlipti ant podiumo.
Retro įskaitoje triumfavo Marius Obeliūnas su Marcelinu Sorkinu. Nors jų „Lada“ turėjo techninių problemų varžybų eigoje, tačiau galiausiai duetas penkiomis sekundėmis už savęs paliko Edgarą Sėlį ir Stanislavą Sapkevičių. Trečioje vietoje finišavo Arnoldas Kriūka ir Mečislovas Grinkevičius.
SGC-1 įskaitoje triumfavo ne tik efektingai, bet ir efektyviai žvyru su savo „Honda Civic“ skriejęs Vilmanto Karaliaus ir Šarūno Gumausko tandemas. Jie čia net 50 sek. pranoko antroje vietoje finišavusius Pijų ir Raimondą Muralius. Justas Augustis ir Aurimas Galkontas finišavo treti, su 8 sek. atsilikimu nuo antrosios vietos.
Gausioje, net 15 automobilių subūrusioje SGC-2 klasėje nugalėtojų taures iškovojo Domas Bukavičius ir Armandas Sakalauskis. Jie 14 sek. pranoko Eimantą Jankų su Marku Buteikiu, o nuo pastarųjų vos 0,9 sek. atsiliko ir treti finišavo Rokas ir Simonas Ravinskiai. Beje, jų persvara prieš ketvirtoje vietoje likusius Donatą Mankevičių su Edvinu Buivydu buvo itin trapi – vos 1 sek.
SGC-3 klasėje triumfavo Klaudo Bučinsko ir Igno Benoto tandemas, vairavęs BMW. Jie savo klasėje 17 sek. aplenkė Andrių Grigaitį su Mantu Eisbergu. Mantas Dilys ir Laurynas Matonis finišavo trečioje vietoje ir pirmą sykį debiutiniame savo sezone žengė ant prizininkų pakylos.
SGC-4 kategorijoje greičiausias buvo Vytauto Venclovo ir Gabijos Staniulionytės ekipažas. Jie vos 0,9 sek. per 27 „kovinius“ kilometrus pranoko Roberto Petraškos ir Andriaus Kašėtos duetą. Treti čia buvo Marius Petrauskas ir Kamilė Zokaitė, kuriuos kiek stabdė jų „Subaru Impreza“ alyvos nuotėkis.
Svečių įskaitoje triumfavo Jonas Miknius su Pauliumi Skarbaliumi. Jie 8 sek. aplenkė Darių Sukacką su Daumantu Vasiliausku. Su dar 8 sek. deficitu nuo pastarųjų finišavo Julius Aukštuolis su Ugniumi Vainevičiumi. Šioje klasėje varžėsi ir Arūnas Vaičiūnas su šturmanu Egidijumi Česneliu. Nors ekipažas demonstravo aukščiausią tempą, tačiau gauta pusantros minutės bauda už neatvykimą į pergrupavimo zoną juos nubloškė už prizininkų trejeto ribų.
Vetaranų įskaitoje nugalėtojais tapo Valentinas Surdokas su Vytautu Venciumi. Lyderiai 13 sek. pranašumu įveikė Darių Venckų su Arminu Tomaševičiumi. Išlaikęs vos 1,3 sek. persvara prieš ketvirtą vietą ir 3,5 pranašumą prieš penktąją poziciją, trečioje vietoje įsitvirtino Valentino Junevičiaus ir Gertrūdos Laurinavičiūtės tandemas.
Bandroje įskaitoje tarp visų aštuonių dešimčių „Perlas Go Rally Daugai 2023“ dalyvių absoliučiai greičiausiu ekipažu pripažintas Klaudo Bučinsko ir Igno Benoto tandemas. Jie 27 km įveikė per 19 min. 7,1 sek. ir artimiausius persekiotojus Tomą Žekonį su Evaldu Kvederiu dienos gale aplenkė 12 sek.
Komandinėje rikiuotėje su 70 taškų triumfavo ASK „Politechnika“. Antrosios vietos taurę su 49 iškovotais balais į viršų kėlė „Vilniaus ratai“. Trečioje pozicijoje įsitvirtino „Saulės radijas by Rally4fun“ ekipa, sukaupusi 41 tašką.