• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Naujas automobilis yra naujas automobilis. Nesvarbu ar tai būtų „Opel Astra“ ar „Porsche Cayman“. Tikrai nesiruošiame išvardinti visų naujiems automobiliams būdingų privalumų, nes Jūs juos tikrai žinote, tad jeigu dabar planuojate apie naujos mašinos įsigijimą, pagalvokite apie alternatyvų scenarijų. 
Priklausomai nuo turimo biudžeto, naujas automobilis gali būti kompaktiškas, sportiškas, prabangus ar praktiškas. Trumpai tariant - didžioji dalis tiesiog paskambins į „Volkswagen“ atstovybę ir sės už neblogai sukomplektuoto „Passat“ universalo. Tačiau už panašią sumą pinigų galima įsigyti žymiai įdomesnį automobilį. Pavyzdžiui?

Naujas automobilis yra naujas automobilis. Nesvarbu ar tai būtų „Opel Astra“ ar „Porsche Cayman“. Tikrai nesiruošiame išvardinti visų naujiems automobiliams būdingų privalumų, nes Jūs juos tikrai žinote, tad jeigu dabar planuojate apie naujos mašinos įsigijimą, pagalvokite apie alternatyvų scenarijų. 
Priklausomai nuo turimo biudžeto, naujas automobilis gali būti kompaktiškas, sportiškas, prabangus ar praktiškas. Trumpai tariant - didžioji dalis tiesiog paskambins į „Volkswagen“ atstovybę ir sės už neblogai sukomplektuoto „Passat“ universalo. Tačiau už panašią sumą pinigų galima įsigyti žymiai įdomesnį automobilį. Pavyzdžiui?

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Maserati Biturbo (2)


Puikus pavyzdys galėtų būti štai šis „Maserati BiTurbo“ - charizma spinduliuojantis automobilis, kuris devintame dešimtmetyje buvo labai įdomi alternatyva tradiciniams „Premium“ segmento automobiliams.
„Maserati BiTurbo“ nebuvo įprastas „Maserati“ modelis. Jis buvo kompaktiškesnis, pigesnis ir ne toks brangus kaip daugelis „Maserati“ modelių, tačiau tai nelabai svarbu.

REKLAMA

Maserati Biturbo (3)


Už 24 500 eurų, Jūsų garaže galėtų atsirasti štai šis „Maserati BiTurbo“, kurio galinius ratus suka 2.0 litrų darbinio tūrio, šešių cilindrų benzininis variklis su turbina, kuris išvysto 220 arklio galių. Jeigu variklio parametrus vertintume pagal šiuolaikinius standartus, jie nėra įspūdingi, tačiau prisiminkime, jog jis buvo sukurtas ne prieš šešis mėnesius.
Prieš Jūsų akis - „Maserati 422 BiTurbo“, kuris pro šio gamintojo gamyklos duris pradėjo riedėti 1988 metais. Per keletą gamybos metų „Maserati“ pagamino ne tiek jau ir daug - vos 976 „422 BiTurbo“ egzempliorius, todėl nenuostabu, jog būtent ši „BiTurbo“ modifikacija yra brangesnė už kitas.
Be to, 1992 metais pagamintas modelis yra nuvažiavęs
TIK 9549 kilometrus.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų