Puikus pavyzdys galėtų būti štai šis „Maserati BiTurbo“ - charizma spinduliuojantis automobilis, kuris devintame dešimtmetyje buvo labai įdomi alternatyva tradiciniams „Premium“ segmento automobiliams.
„Maserati BiTurbo“ nebuvo įprastas „Maserati“ modelis. Jis buvo kompaktiškesnis, pigesnis ir ne toks brangus kaip daugelis „Maserati“ modelių, tačiau tai nelabai svarbu.
Už 24 500 eurų, Jūsų garaže galėtų atsirasti štai šis „Maserati BiTurbo“, kurio galinius ratus suka 2.0 litrų darbinio tūrio, šešių cilindrų benzininis variklis su turbina, kuris išvysto 220 arklio galių. Jeigu variklio parametrus vertintume pagal šiuolaikinius standartus, jie nėra įspūdingi, tačiau prisiminkime, jog jis buvo sukurtas ne prieš šešis mėnesius.
Prieš Jūsų akis - „Maserati 422 BiTurbo“, kuris pro šio gamintojo gamyklos duris pradėjo riedėti 1988 metais. Per keletą gamybos metų „Maserati“ pagamino ne tiek jau ir daug - vos 976 „422 BiTurbo“ egzempliorius, todėl nenuostabu, jog būtent ši „BiTurbo“ modifikacija yra brangesnė už kitas.
Be to, 1992 metais pagamintas modelis yra nuvažiavęs
TIK 9549 kilometrus.