• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kiekvienais metais lietuviai nusiperka tūkstančius naudotų ir naujų lengvųjų automobilių. Pernai, palyginti su ankstesniais metais, pirkėjų įpročiai šiek tiek pasikeitė.

9

Kiekvienais metais lietuviai nusiperka tūkstančius naudotų ir naujų lengvųjų automobilių. Pernai, palyginti su ankstesniais metais, pirkėjų įpročiai šiek tiek pasikeitė.

REKLAMA

Vis dėlto ir naujų, ir naudotų perkamiausių automobilių tope tarp japonų „Toyota“ ir vokiečių „Volkswagen“ pateko ir čekų „Škoda“.

Valstybės įmonė „Regitra“ portalui tv3.lt pateikė duomenis, kokių naujų ir naudotų automobilių Lietuvoje buvo daugiausia nupirkta per 2023 m.

Įdomu tai, kad nuo 2022 m. perkamiausių modelių dešimtukas beveik nepasikeitė. Didesnis skirtumas tas, kad pernai jame visiškai neliko trečioje vietoje buvusio „Nissan Qashqai“.

Populiariausi nauji modeliai – japoniški

Skaičiuojama, kad per praėjusius metus Lietuvoje iš viso įregistruoti 30 793 nauji lengvieji automobiliai, t.y. 6,7 proc. daugiau nei atitinkamu 2022 m. (28 865).

REKLAMA
REKLAMA

Pernai mūsų šalyje daugiausia buvo nupirkta naujų „Toyota Corolla“ automobilių – 1620. Oficialios japonų gamintojos interneto svetainėje skelbiama, kad, priklausomai nuo komplektacijos, Lietuvoje šio automobilio kaina prasideda nuo 28 350 eurų.

REKLAMA

Antras perkamiausias modelis pernai buvo „Toyota RAV4“ (jų parduota 1321). Šių naujų automobilių mažiausia kaina yra 37 600 eurų.

Trečią vietą perkamiausių automobilių dešimtuke užima „Škoda Octavia“ (parduota 1016). Gamintojo puslapyje skelbiama, kad šio modelio kaina prasideda nuo 28 170 eurų.

Tuo metu korėjiečių „Kia Sportage“ (parduota 960) tarp perkamiausių modelių užima ketvirtą vietą. Mažiausia jo oficiali kaina yra 27 990 eurų.

REKLAMA
REKLAMA

Kiek mažiau pernai parduota „Toyota Yaris Cross“ automobilių (931). Norint nusipirkti tokį naują automobilį, reikia turėti bent 23 400 eurų.

Toliau dešimtuke rikiuojasi dar vienas čekų gamintojos „Škoda“ modelis „Kamiq“ (parduota 743). Jo kaina prasideda nuo 19 690 eurų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Tarp geriausiai parduodamų naujų automobilių yra ir du vokiečių „Volkswagen“ modeliai – „Tiguan“ (parduota 685) ir „T-Cross“ (636). Pirmasis kainuoja mažiausiai 33 410 eurų, o pastarasis – 24 902 eurų.

Tarp perkamiausių Lietuvoje pateko ir rumunų „Dacia Duster“ (parduota 621). Šių automobilių oficiali kaina mūsų šalyje prasideda nuo 15 990 eurų ir yra mažiausia tarp visų perkamiausių modelių.

REKLAMA

Perkamiausių naujų automobilių topą užbaigia „Toyota C-HR“ (parduota 606). Mažiausia jų kaina – 32 900 eurų.

Naudotus dažniausiai perka vokiškus

Palyginti su ankstesniais metais, pernai dažniausiai pirmą kartą registruotų naudotų automobilių dešimtuke neliko vietos vokiškiems BMW. Jos 3 ir 5 serijos modeliai 2022 m. dešimtuke užėmė šeštą ir dešimtą vietas.

Ir užpernai, ir pernai Lietuvoje dažniausiai registruoti naudoti automobiliai buvo „Volkswagen“. Vokiečių gaminami „Passat“ (4939) ir „Golf“ (3719) užėmė 1 ir 2 vietą, o dešimtuke dar yra ir „Tiguan“ (2183), ir „Tauran“ (1985).

REKLAMA

Trečias perkamiausias tarp naudotų automobilių pernai buvo švedų „Volvo XC60“ (2523).

Ne tik naujų, bet ir naudotų populiariausių automobilių dešimtuke yra „Škoda Octavia“ (2108).

Toliau tarp perkamiausių rikiuojasi du „prancūzai“ – „Renault Megane“ (1537) ir „Peugeot 3008 (1521).

Dešimtuką užbaigia „Opel Zafira“ (1423) ir „Ford Focus“ (1296).

„Regitros“ duomenimis, pernai Lietuvoje pirmą kartą buvo registruota iš viso daugiau kaip 145 tūkst. naudotų lengvųjų automobilių.

Triperių sąrašas. Tarkim po miestą trintis ar darbinę mašiną tai gal ir nieko tas yaris ar corolla. Bet komforto lygis tose mašinėlėse - tai liūdnokas, ypač tas pasijaučia kai nuo asfalto nuvažiuoji. Man japoniškos šiaip nieko, tik kad nieko gero nebegamina tie japonai. Buvo kažkada gan solidžiai atrodantis ir visai nieko honda accord, kur jis dabar? O tie visi parketiniai SUV'ai - tai išvis mėšlas. Aš niekaip negaliu perprasti tos mados. Nei jis ekonomiškas, nei manevringas, nei ten baisiai labiau pravažus.
tikra tiesa ponas isdestei, anksciau mercedesai tai buvo masinos, dabar tai kibirai pilni elektronikos, apie elektromobiliu mesla nekalbu net...LOL
jiegu ,,japoną'' rūpestingai prižiūri - neužmušamos mašinos, jų elektronika yra pati geriausia. Pažįstu ne vieną autoelektriką, kurie dirba grynai tik su automobilių elektronika, ir visi vienu balsu sutaria, kad japonų elektrionika bei Injectoriai - nėra lygių. Toyotos greičių dėžė kartu su Mercedes greičių dėžėmis taip pat dalijasi pirmą vietą.
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų