Vienas žinomiausių jaunosios kartos dizainerių Robertas Kalinkinas kol kas neišduoda, kaip atrodys trijų vizualų serija, tačiau sako, kad juos visus vienija ta pati idėja. Ją trumpai galima nusakyti taip: nereikia suprasti, kad pajustum. Būtent todėl reklaminės kampanijos vizualuose netrūks aistros, užsidegimo ir... keistos meilės išraiškų.
„Daugelis mūsų yra bent kartą patekę į situaciją, kurią suprato ne iš karto. Tačiau labai dažnai tokiose situacijose kiekvienas individualiai pajunta tai, ką iš tiesų norima ar bandoma pasakyti. Tokia šįkart bus ir mano būsimo šou reklaminė kampanija: ne viską gali suprasti – reikia pajausti“, – sako dizaineris.
Tris skirtingus vizualus vienijančią idėją dizaineriui Robertui Kalinkinui pasiūlė agentūra „AD McCann Erickson Vilnius“, ją įgyvendino fotografas Tomas Kauneckas. Makiažus ir šukuosenas modeliams kūrė „Max Factor“ atstovo Lietuvoje Aurimo Juodiškio pakviesta visažistė Inga Raslanaitė, modelių drabužiais, įvaizdžiu ir stiliumi rūpinosi pats Robertas Kalinkinas. Fotosesijoje dalyvavo žinomas modelis Rūta Kvedaravičiūtė, žvaigždžių treneris Jean Claude Edorh, Vaida Mary Jane, Vytenis Drungilas ir Justina Čėsnaitė.
R. Kalinkino kolekcija 2014 metų pavasariui-vasarai bus pristatyta spalio 10 dieną Vilniuje, „Siemens“ arenoje. Šiemet renginys apims visą „Siemens“ arenos perimetrą ir bus daugiau kaip dvigubai didesnis už pirmąjį, vykusį pernai rudenį. Renginio svečius dizaineris žada nustebinti išskirtine, netikėta scenografija ir nuo pat pirmo žingsnio į arenos vidų prasidėsiančia patirtimi.