Gamintojai reklamuodami savo produkciją televizijoje per Oskarų įteikimo ceremoniją per 10 metų iš viso sumokėjo 720 mln. JAV dolerių (1,87 mlrd. litų), skelbia naujienų agentūra „Reuters“, remdamasi reklamos tyrimų kompanijos „Kantar Media“ tyrimu.
Vidutinė 30 sekundžių reklamos kaina pastarąjį dešimtmetį smarkiai svyravo: 2008 metais ji siekė 1,69 mln. JAV dolerių (4,39 mln. litų), o 2002 metais – 1,29 mln. JAV dolerių (3,35 mln. litų). Pernai vidutinė reklamos kaina buvo 1,4 mln. JAV dolerių (3,64 mln. litų).
2011 metais ABC kanalas nustatė pirminę 30 sekundžių reklamos kainą ir ji yra apie 1,7 mln. JAV dolerių (4,42 mln. litų). Teigiama, kad laisvų vietų jau nėra likę.
Daugiausiai iš viso už reklamas buvo surinkta 2008 metais (81,1 mln. JAV dolerių), mažiausiai – 2001 metais (61,6 mln. JAV dolerių). Pernai iš reklamų iš viso buvo gauta 70 mln. JAV dolerių (182 mln. litų).
Pastaruosius penkis metus daugiau nei 50 proc. visų iš reklamų gautų pajamų buvo gauta iš penkių kompanijų: „Coca–Cola“, „JC Penney“, „General Motors“, „American Express“ ir „MasterCard International“.
Praėjusiais metais beveik pusę visų reklamų sudarė pirmą kartą savo produkciją Oskarų įteikimo ceremonijos metu reklamuojančios kompanijos. Tarp tokių kompanijų buvo „Ameriprise“, „Estee Lauder“, „Intel“, „Kimberly–Clark“ ir „Samsung“.