• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kuomet „Toyota“ oficialiai pristatė ilgai lauktą „
Supra“ kupė, pasaulis, panašu, trumpam išėjo iš proto. Vieni piktinosi akivaizdžiomis sąsajomis su „
BMW Z4“, kiti džiaugėsi, jog „Supra“ apskritai sugebėjo sugrįžti į sportiškų kupė areną. 

Vis dėlto, mums norėtųsi užduoti klausimą: Ar automobilių kultūroje milžinišką įtaką turėjęs modelis yra vienintelis „Toyota“ modelis, dėl kurio vertėtų eiti iš proto? Tikrai ne.
1 ) Toyota Sera
Aptakių formų, išvaizdus ir kompaktiškas kupė galėjo būti patrauklus tiems, kas ieškojo įdomesnio bei taupaus pirmojo automobilio.
Už neiššaukiančios išvaizdos slypėjo pakankamai kuklus 1,5 litro darbinio tūrio varikliukas, kuris galėdavo išvystyti 110 arklio galių. Šaunu, bet šiek tiek nuobodu, ar ne?
„Sera“ buvo įdomus dėl dviejų priežasčių. Pirmoji – galimybė lengvai padidinti variklio galią ar netgi sumontuoti kito „Toyota“ modelio motorą, kuris be didelių problemų išvystytų 180 ar 200 arklio galių. Tuomet šis mažas tamagočis, sverdamas vos 930 kilogramų galėtų dinaminėmis savybėmis nenusileisti net ir gerokai rimtesnio kalibro analogams.
Antroji ir mums labiausiai patinkanti priežastis – į viršų pasikeliančios durelės, kurios atrodo, jog buvo paimtos tiesiai iš „
McLaren F1
“.

Kuomet „Toyota“ oficialiai pristatė ilgai lauktą „
Supra“ kupė, pasaulis, panašu, trumpam išėjo iš proto. Vieni piktinosi akivaizdžiomis sąsajomis su „
BMW Z4“, kiti džiaugėsi, jog „Supra“ apskritai sugebėjo sugrįžti į sportiškų kupė areną. 

Vis dėlto, mums norėtųsi užduoti klausimą: Ar automobilių kultūroje milžinišką įtaką turėjęs modelis yra vienintelis „Toyota“ modelis, dėl kurio vertėtų eiti iš proto? Tikrai ne.
1 ) Toyota Sera
Aptakių formų, išvaizdus ir kompaktiškas kupė galėjo būti patrauklus tiems, kas ieškojo įdomesnio bei taupaus pirmojo automobilio.
Už neiššaukiančios išvaizdos slypėjo pakankamai kuklus 1,5 litro darbinio tūrio varikliukas, kuris galėdavo išvystyti 110 arklio galių. Šaunu, bet šiek tiek nuobodu, ar ne?
„Sera“ buvo įdomus dėl dviejų priežasčių. Pirmoji – galimybė lengvai padidinti variklio galią ar netgi sumontuoti kito „Toyota“ modelio motorą, kuris be didelių problemų išvystytų 180 ar 200 arklio galių. Tuomet šis mažas tamagočis, sverdamas vos 930 kilogramų galėtų dinaminėmis savybėmis nenusileisti net ir gerokai rimtesnio kalibro analogams.
Antroji ir mums labiausiai patinkanti priežastis – į viršų pasikeliančios durelės, kurios atrodo, jog buvo paimtos tiesiai iš „
McLaren F1
“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Toyota Sera


2 ) Toyota Soarer
Daugelis automobilių entuziastų išgirdę „Toyota Soarer“ vardą, iškart savo išmaniojo telefono ekrane pradės rodyti į „Lexus SC“ kupė analogą. Ir Jūs būsite teisūs. Iš tiesų, nuo 1991 iki 2000 metų „Toyota“ gamino „
Lexus SC
“ kopiją, skirtą Japonijos rinkai, bet ar žinojote, jog „Soarer“ modelis nėra tik eilinis raidžių kratinys.
Pirmoji modelio karta pasirodė 1981 metais ir iškart gavo prestižinį „Japonijos metų automobilio“ apdovanojimą. Vėliau, 1986 metais, pasirodžiusi antroji karta turėjo nemažai tuomet gamintos „Toyota Supra“ agregatų.
Taip pat reikėtų paminėti, jog antros kartos „Toyota Soarer“ tapo pirmuoju automobiliu visame pasaulyje, kuris buvo aprūpintas elektronikos valdoma orine pakaba.

REKLAMA

Toyota Soarer (Z20)


3 ) Toyota MR2
„Toyota“ sugebėjo sukurti tris skirtingas „
MR2
“ modelio kartas. Pirmoji – buvo pakankamai kompaktiška, atrodė kaip eksperimentinis automobilis bei siūlė šypseną keliančias valdymo savybes. Kol Tarybų Sąjunga išgyvena krizę, o mūsų šalies gyventojai svajojo apie nepriklausomybę, 1989 metais „Toyota“ pristatė antros kartos „MR2“, kuri padėjo gamintojui įgyvendinti vieną, labai svarbią misiją – prisidėjo prie geresnio gamintojo įvaizdžio Europoje.
1999 metais pasirodė trečioji, mažiausiai entuziastų dėmesio sulaukusi „MR2“ modelio karta. Ji buvo lengvesnė, pasižymėjo geresniu svorio paskirstymu tarp ašių koeficientu, išsprendė antrosios kartos modelyje akis badžiusias konstrukcines klaidas. Trumpai tariant – tai buvo gerokai geresnis, į vairavimo malonumą orientuotas automobilis.
Nors daugelis išbandę automobilį gyrė „MR2“ valdymo savybes, daugelis entuziastų norėjo, jog „Toyota“ dizainerių departamentas būtų pasisėmęs įkvėpimo iš antrosios kartos atstovo. Dėl ne visiems patrauklios išvaizdos trečioji „MR2“ modelio karta tapo tikra pardavimų katastrofa.
Pavyzdžiui, 1990 metais Jungtinėse Valstijose „Toyota“ pardavė daugiau nei 14 000 „MR2“ modelių. 2000-aisiais metais „MR2“ modelio pardavimai anapus Atlanto sudarė tik 7233 vienetus, kol galiausiai automobilio paklausa 2005 metais sumažėjo iki vos 780 vienetų.

REKLAMA
REKLAMA

Toyota MR2 Roadster


4 ) Toyota MARK II
Tai vienas iš tų automobilių, kurį dievina šonaslydžio atstovai. Nors standartinis modelis atrodo kaip solidus ir šiek tiek nuobodus sedanas, į automanų rankas patekęs automobilis labai greitai tapdavo fantastišku įrankiu norint posūkį įveikiant slystant šonu. Norite pavyzdžių? Štai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA




5 ) Toyota Caldina
Žvelgdami į šio japoniško ratuočio nuotrauką norite sakyti – „Ei, tai „Toyota Avensis.“ Tuo tarpu Japonijoje gyvenantis automanas Jūsų teiginiui paprieštarautų.
Japonijos rinkai „Toyota“ buvo pristačiusi pavydą keliančią versiją – „GT-T“, kuri buvo komplektuojama su turbininiu „3S-GTE“ varikliu, gebančiu išvystyti 209 arklio galias. Be to, jis buvo aprūpintas „Celica GT-Four“ modelyje buvusia keturių varančiųjų ratų pavara ir elektronine stabilumo kontrole.

Toyota Caldina GT-T

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų