Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Nors už Atlanto, automobilių rinkoje daugėja hibridų, dyzelinių modelių ir mažų mašinų, klasikinių, didelių pikapų segmentas išgyvena visai gerus laikus. Pardavimai išlieka aukšti, o „Ford F-150“ dažnai įvardinimas, kaip populiariausias naujas automobilis JAV. Mes jus norime supažindinti su penkiais šio segmento atstovais, kurie yra vienintelis pasirinkimas, didelio darbinio arklio ieškančiam amerikiečiui.
Nuo 1948 metų, milijonai „Ford F-Series“ pikapų atrado savuosius šeimininkus. Paskutinioji karta tęsia tradiciją, pasiūlydama didžiulį modifikacijų pasirinkimo kiekį, įskaitant kėbulo tipą, variklius ir krovinių skyriaus dydį. Nuo eilinio darbino arkliuko iki bekelės monstro „Raptor“ versijos, „Ford“ gali pasiūlyti modelį bet kokiems poreikiams. Padidėjus konkurencijai, amerikiečiai jau kuria naują „F-Series“ kartą, kuri bus gaminama naudojant lengvesnes medžiagas, nepamirštant klientams taip patinkančio tvirtumo.
Daugelis giria „Ford F-150“, tačiau kita, didelė dalis tą patį daro, kai kalba pasisuka ties „Chevrolet Silverado“, kuris turi identišką pusbrolį „GMC Sierra“. Kaip ir „Ford“, „Silverado“ siūlo didelį modifikacijų pasirinkimą, visiems gyvenimo atvejams. „General Motors“ visai nesenai pristatė naujus „Silverado/Sierra“ modelius, kurie yra tvirtesni, saugesni ir galingesni. Klasikinis, o kai kam konservatyvus dizainas išliko ne tik išorėje, bet ir viduje. Skirtingai nei „Ford“, „Chevy“ į savo pikapus nemontuos turbininių variklių, tačiau pritaikys tiesioginį kuro įpurškimą, cilindrų išjungimo funkciją ir kitas modernias technologijas, kurios leis šiam dičkiui suvartoti mažiau kuro.
Be jokios abejonės, „Dodge Ram 1500“ yra vienas iš geriausiai atrodančių pikapų. Jau amerikiečių pamėgtas ir klaisikiniu tapęs priekis leidžia šiam automobiliui užimti tvirtas pozicijas segmente. Bazinėje komplektacijoje montuojamas naujas „Chrysler“ sukurtas 3,6 litro darbinio tūrio šešių cilindrų variklis, išvystantis 305 arklio galias bei sujungtas su aštuonių bėgių automatine greičių dėže. Tačiau klientai dažniau renkasi 5,7 litro darbinio tūrio „Hemi“ aštuonių cilindrų agregatą, turintį 395 ristūnus.
Vos prieš kelias dienas „Toyota“ atsleidė paskutinius jų didelio pikapo „Tundra“ atnaujinimus. Japonai į šį segmentą žengė dar 2007 metais ir visai sėkmingai. Gerai atrodantis pikapas turi aštuonių cilindrų variklį ir yra gaminamas JAV. To pakako atsikąsti dalelę rinkos. Atnaujintas modelis turi dar didesnes chromuotas aušinimo groteles bei kampuotas ratų arkas, kurios turėtų pagelbėti padidinti pravažumą. Viduje klientų laukia naujai sumodeliuota priekinė konsolė, o gale – didesnis krovinių skyrius. Bazinė versija bus siūloma su šešių cilindrų varikliu, tačiau bus galima pasirinkti ir vieną iš dviejų V8 tipo agregatų.
„Nissan“ dar anksčiau pamėgino įsilietį į didelių pikapų rinką, 2003 metais pristatydami „Titan“ modelį. Automobilis jau dešimt metų yra praktiškai nepakeistas, todėl atrodo kiek prasčiau nei jo konkurentai. Techniniai komponentai taip pat jau pasenę, o 5,6 litro darbinio tūrio 317 arklio galių variklis su penkių bėgių automatine grečių dėže skamba išties archajiškai. Japonai negali pasigirti gerais „Titan“ pardavimais bei dar neatskleidžia ateities planų šiame segmente.
Nors už Atlanto, automobilių rinkoje daugėja hibridų, dyzelinių modelių ir mažų mašinų, klasikinių, didelių pikapų segmentas išgyvena visai gerus laikus. Pardavimai išlieka aukšti, o „Ford F-150“ dažnai įvardinimas, kaip populiariausias naujas automobilis JAV. Mes jus norime supažindinti su penkiais šio segmento atstovais, kurie yra vienintelis pasirinkimas, didelio darbinio arklio ieškančiam amerikiečiui.
Nuo 1948 metų, milijonai „Ford F-Series“ pikapų atrado savuosius šeimininkus. Paskutinioji karta tęsia tradiciją, pasiūlydama didžiulį modifikacijų pasirinkimo kiekį, įskaitant kėbulo tipą, variklius ir krovinių skyriaus dydį. Nuo eilinio darbino arkliuko iki bekelės monstro „Raptor“ versijos, „Ford“ gali pasiūlyti modelį bet kokiems poreikiams. Padidėjus konkurencijai, amerikiečiai jau kuria naują „F-Series“ kartą, kuri bus gaminama naudojant lengvesnes medžiagas, nepamirštant klientams taip patinkančio tvirtumo.
Daugelis giria „Ford F-150“, tačiau kita, didelė dalis tą patį daro, kai kalba pasisuka ties „Chevrolet Silverado“, kuris turi identišką pusbrolį „GMC Sierra“. Kaip ir „Ford“, „Silverado“ siūlo didelį modifikacijų pasirinkimą, visiems gyvenimo atvejams. „General Motors“ visai nesenai pristatė naujus „Silverado/Sierra“ modelius, kurie yra tvirtesni, saugesni ir galingesni. Klasikinis, o kai kam konservatyvus dizainas išliko ne tik išorėje, bet ir viduje. Skirtingai nei „Ford“, „Chevy“ į savo pikapus nemontuos turbininių variklių, tačiau pritaikys tiesioginį kuro įpurškimą, cilindrų išjungimo funkciją ir kitas modernias technologijas, kurios leis šiam dičkiui suvartoti mažiau kuro.
Be jokios abejonės, „Dodge Ram 1500“ yra vienas iš geriausiai atrodančių pikapų. Jau amerikiečių pamėgtas ir klaisikiniu tapęs priekis leidžia šiam automobiliui užimti tvirtas pozicijas segmente. Bazinėje komplektacijoje montuojamas naujas „Chrysler“ sukurtas 3,6 litro darbinio tūrio šešių cilindrų variklis, išvystantis 305 arklio galias bei sujungtas su aštuonių bėgių automatine greičių dėže. Tačiau klientai dažniau renkasi 5,7 litro darbinio tūrio „Hemi“ aštuonių cilindrų agregatą, turintį 395 ristūnus.
Vos prieš kelias dienas „Toyota“ atsleidė paskutinius jų didelio pikapo „Tundra“ atnaujinimus. Japonai į šį segmentą žengė dar 2007 metais ir visai sėkmingai. Gerai atrodantis pikapas turi aštuonių cilindrų variklį ir yra gaminamas JAV. To pakako atsikąsti dalelę rinkos. Atnaujintas modelis turi dar didesnes chromuotas aušinimo groteles bei kampuotas ratų arkas, kurios turėtų pagelbėti padidinti pravažumą. Viduje klientų laukia naujai sumodeliuota priekinė konsolė, o gale – didesnis krovinių skyrius. Bazinė versija bus siūloma su šešių cilindrų varikliu, tačiau bus galima pasirinkti ir vieną iš dviejų V8 tipo agregatų.
„Nissan“ dar anksčiau pamėgino įsilietį į didelių pikapų rinką, 2003 metais pristatydami „Titan“ modelį. Automobilis jau dešimt metų yra praktiškai nepakeistas, todėl atrodo kiek prasčiau nei jo konkurentai. Techniniai komponentai taip pat jau pasenę, o 5,6 litro darbinio tūrio 317 arklio galių variklis su penkių bėgių automatine grečių dėže skamba išties archajiškai. Japonai negali pasigirti gerais „Titan“ pardavimais bei dar neatskleidžia ateities planų šiame segmente.