Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Nemažai diskusijų sukėlęs naujos kartos „Toyota Supra“ pasirodymas iki šiol neduoda ramybės ištikimiausiems „Supra“ gerbėjams.
Bendras BMW ir „Toyota“ inžinierių kūrinys neturi nieko bendro su ankstesniais „Supra“ modeliais, o tai, panašu, labiausiai ir erzina didžiausius šio modelio gerbėjus.
„Youtube“ kanalo „PapadakisRacing“ autoriai norėdami nuraminti pasipiktinimą reiškiančius „Supra“ gerbėjus, į savo dirbtuves atsivežė naujutėlę „Supra“, atidarė variklio dangtį ir išlupo ten tūnojusį BMW motorą.
„B58“ vadinamas variklis nėra absoliučiai naujas. Jis jau kurį laiką montuojamas į skirtingus BMW markės modelius, o nuo šiol jis montuojamas į naująją „Supra“.
Variklį pradėję ardyti specialistai norėjo išsiaiškinti ar „B58“ viduriai yra pakankamai stiprūs, jog galėtų atlaikyti bent menkiausią galios kilstelėjimą.
Tad kas variklį ardžiusius automanus nustebino labiausiai? „PapadakisRacing“ teigimu variklio blokas, alkūninis velenas, stūmokliai yra pakankamai tvirti, jog galėtų atlaikyti didesnį variklio galios šuolį. To paties nesinori pasakyti apie plastikinį įsiurbimo kolektorių.
Variklį ardę automanai taip pat įvardijo keletą erzinančių sprendimų. Pavyzdžiui, priėjimas prie termostato yra pakankamai sudėtingas. Taip pat verta paminėti, jog priėjimas prie paskirstymo grandinės taip pat nėra lengvas, nes ji sumontuota variklio galinėje dalyje.
Nemažai diskusijų sukėlęs naujos kartos „Toyota Supra“ pasirodymas iki šiol neduoda ramybės ištikimiausiems „Supra“ gerbėjams.
Bendras BMW ir „Toyota“ inžinierių kūrinys neturi nieko bendro su ankstesniais „Supra“ modeliais, o tai, panašu, labiausiai ir erzina didžiausius šio modelio gerbėjus.
„Youtube“ kanalo „PapadakisRacing“ autoriai norėdami nuraminti pasipiktinimą reiškiančius „Supra“ gerbėjus, į savo dirbtuves atsivežė naujutėlę „Supra“, atidarė variklio dangtį ir išlupo ten tūnojusį BMW motorą.
„B58“ vadinamas variklis nėra absoliučiai naujas. Jis jau kurį laiką montuojamas į skirtingus BMW markės modelius, o nuo šiol jis montuojamas į naująją „Supra“.
Variklį pradėję ardyti specialistai norėjo išsiaiškinti ar „B58“ viduriai yra pakankamai stiprūs, jog galėtų atlaikyti bent menkiausią galios kilstelėjimą.
Tad kas variklį ardžiusius automanus nustebino labiausiai? „PapadakisRacing“ teigimu variklio blokas, alkūninis velenas, stūmokliai yra pakankamai tvirti, jog galėtų atlaikyti didesnį variklio galios šuolį. To paties nesinori pasakyti apie plastikinį įsiurbimo kolektorių.
Variklį ardę automanai taip pat įvardijo keletą erzinančių sprendimų. Pavyzdžiui, priėjimas prie termostato yra pakankamai sudėtingas. Taip pat verta paminėti, jog priėjimas prie paskirstymo grandinės taip pat nėra lengvas, nes ji sumontuota variklio galinėje dalyje.