Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Dėl krentančių ir kylančių oro stovių ypač jautrūs sklaidytuvai. Bet keleivinams lėktuvams leidžiantis jos pavojingiausios.
Dėl krentančių ir kylančių oro ypač jautrūs sklaidytuvai. Bet keleivinams lėktuvams leidžiantis jos pavojingiausios.
Nemokat aviacijos per 17 sec tai yra normalu, kad 700m nukrito
@Bozo Kaip didziajam aviacijos zinovui pasakysiu kad normal vertical speed is about 1900 feet/min kas lygu maždaug 600 metrų per minutę bet ne 700 metrų per 17 sekundžių.
Pigių skrydžių avialinijos, tai ko iš jų norėti.
2012 metais, teko gana daznai, kas pora savaiciu skraidyti i stansteda, viskas norm viena karta oras buvo lietingas ir diena vakarejo. Lektuvas apsuko rata ir staigiai zemyn, galvojau gal cia kokia oro duobe, bet labai jau gili. Dabar aisku jie ten taip skuba nusileisti per pavojinga atkarpa greiciau. Jausmas nemalonus, bet kai saugiai nusileido - dziaugiesi ir pamirsti visus Buvusius nemalonumus. Nes saugumo jausmas apima, euforinis. ir pats leidimasis tampa nuotykis prisiminimams. Nesinori niekam reikst pretenziju. Labiau jie erzina su savo afrikinio turgaus lygio idejomis, kai stiuardeses pradeda siulyti pirkti nieknekius, arba dar mokamas vietu pasirinkimas ir t.t. anksciau kainos nors pigios budavo net po 1eur teko pirkti ir po 5-9 eur daug. Tai galima kentet ir cirkus del to buvo. Nes gi tikrai nieko nesitiki sumukejes 1 ar 9 eurus. O kai moki virs 100 tokie dalykai erzina.
Gerai, kad keleiviai nenukentejo, bet skalbykloj paklausa isaugo, kadangi nusileido bele kiek pris1ktu triusiuku
@Archis Tu teisus.
Tempia tą šūdiną virvę -- pasakė tiesiai šviesiai , kad ne taip nusileido , kaip priklausė.Įsivaizduoti reikia koks haosas vyko tarp keleivių-- reikėtu pareikalauti moralinės žalos atlygio! Gal tada nesivaidelentu...
REKLAMA
REKLAMA

Skaitomiausios naujienos




Į viršų