• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Jau visai netrukus, vasario 14-ą dieną, Jungtinėse Valstijose įvyks grandiozinės super taurės varžybos. Kiekvienais metais tai vienas laukiamiausių sporto įvykių pasaulyje, kurį kasmet stebi milijonai žmonių.
Super taurės mačas nėra tik milžiniškos, grandiozinės varžybos, kurios leidžia užbaigti nacionalinės futbolo lygos sezoną.
Šio mačo metu ant scenos lipa įžymiausi pasaulio atlikėjai, riebų biudžetą turinčios kompanijos pristato savo naujausius produktus. Ne išimtis yra ir automobilių gamintojai.
Šiemet apie savo dalyvavimą paskelbė eilė skirtingų gamintojų: BMW, „Nissan“, „Kia“, „General Motors“. Neabejojama, jog Super taurės keletą siurprizų pateiks ir kiti gamintojai, kurie siekia nustebinti varžybų žiūrovus.
Kol vieni gamintojai stengiasi savo planų neatskleisti iki paskutinės akimirkos, „Nissan“ ir „Kia“ ryžosi žengti pirmąjį žingsnį. Abu gamintojai anksčiau laiko pristatė Super taurės varžyboms skirtas reklamas.
„Nissan“ yra vienas iš tų gamintojų, kuris į Super taurės varžybas sugrįžta po tam tikros pertraukos. Nors japonų gamintojas praėjusiais metais susidūrė su finansiniais sunkumais, tačiau „Thrill Driver“ vardu pavadinta reklama simbolizuoja bendrovės optimizmą.

Jau visai netrukus, vasario 14-ą dieną, Jungtinėse Valstijose įvyks grandiozinės super taurės varžybos. Kiekvienais metais tai vienas laukiamiausių sporto įvykių pasaulyje, kurį kasmet stebi milijonai žmonių.
Super taurės mačas nėra tik milžiniškos, grandiozinės varžybos, kurios leidžia užbaigti nacionalinės futbolo lygos sezoną.
Šio mačo metu ant scenos lipa įžymiausi pasaulio atlikėjai, riebų biudžetą turinčios kompanijos pristato savo naujausius produktus. Ne išimtis yra ir automobilių gamintojai.
Šiemet apie savo dalyvavimą paskelbė eilė skirtingų gamintojų: BMW, „Nissan“, „Kia“, „General Motors“. Neabejojama, jog Super taurės keletą siurprizų pateiks ir kiti gamintojai, kurie siekia nustebinti varžybų žiūrovus.
Kol vieni gamintojai stengiasi savo planų neatskleisti iki paskutinės akimirkos, „Nissan“ ir „Kia“ ryžosi žengti pirmąjį žingsnį. Abu gamintojai anksčiau laiko pristatė Super taurės varžyboms skirtas reklamas.
„Nissan“ yra vienas iš tų gamintojų, kuris į Super taurės varžybas sugrįžta po tam tikros pertraukos. Nors japonų gamintojas praėjusiais metais susidūrė su finansiniais sunkumais, tačiau „Thrill Driver“ vardu pavadinta reklama simbolizuoja bendrovės optimizmą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA


Tuo tarpu „Kia“ automobilių gamintoja yra viena iš tų, kuri Super taurės varžybose dalyvauja pastoviai. Nepriklausomai nuo pardavimų rezultatų ar ekonominės padėties.
Šiemet „Kia“ varžybų metu rodys 30 sekundžių trunkančią reklamą, kuria siekiama sudominti elektromobilių vairuotojus, mat „Kia“ intensyviai ruošiasi elektrinio „Kia EV6“ automobilio pristatymui Jungtinėse Valstijose. Gamintojas tikisi, jog „Kia EV6“ padės tapti pranokti „Tesla Model 3“. Na, bent jau pardavimų statistikoje.


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų