Pradėjus svarstyti įvairiausius scenarijus, vaikinas taip pat stebėjo kas vyksta aplinkui. Ką galėtų šiuo klausimu patarti kolegos ir draugai, kurie propagavo „Stance“ automobilių stilių.
„Didžiausiu paskatinimu tapo keletas renginių, kuriuose stovėjo įvairūs projektai, į kuriuos pažvelgus sau pasakiau, jog ir aš noriu kažko panašaus“, – prisiminimais dalinasi vaikinas.
„Ilgai laukti nereikėjo. Sulaukę žiemos, su tėčiu kibome į darbus.“
Radikali transformacija
Trečios kartos „Golf“ universalas. Tikrai nėra vienas iš tų automobilių apie kurį būtų svajojama ar kalbama kaip apie idealų pamatą įspūdingam projektui. Iš dalies – tai tiesa, bet žvelgiant iš kitos barikadų pusės – tai puiki proga pasireikšti kūrybiškumui.
Kuomet Paulius su savo svarbiausiu pagalbininku – tėčiu, 2017 metų žiemą užsidarė garaže, vyrai užsibrėžė tikslą – per kelis šaltus žiemos mėnesius perdažyti automobilio kėbulą, atlikti gausų kiekį modifikacijų ir vokiško universalo kėbulą papuošti naujomis kėbulo detalėmis.
Paulius pripažįsta, jog pirmieji bandymai modifikuoti vokišką universalą buvo pakankamai sunkūs. Ne dėl sudėtingos automobilio konstrukcijos ar žinių trūkumo, o dėl to, jog su tuo pačiu automobiliu reikėjo važinėti į darbą ar į studijas.
„Dienos metu automobilis atlikdavo savo paskirtį, o savaitgaliais būdavome garaže, kur stengėmės per tam tikrą laiko tarpą atlikti kuo daugiau darbų“, – priduria Paulius.
Pirmasis atsinaujinusio automobilio sezonas buvo stebėtinai produktyvus, aktyvus ir netgi sėkmingas. Štai 2018 metais Paulius aplankė Latvijoje vykusį „Baltic VAG“ festivalį, kuriame „Best Modern Classic“ kategorijoje užėmė 3-čiąją vietą. Vaikinui su savo pirmuoju projektu taip pat pavyko patekti į „Chill‘n‘Grill“ festivalį.
Ir vėl, atėjus šaltajam metų laikui, Paulius su tėčiu užsidarė garaže, kuriame jiems kompaniją palaikė karšta ir šildanti arbata.
„Šį kartą sekančiam automobilio tobulinimo etapui buvau pasiruošęs. Prieš pat žiemą įsigijau antrąjį automobilį, kuris buvo naudojamas kiekvieną mielą dieną. Tuo tarpu aktyvią vasarą apturėjęs „Golfas“ galėjo sau ramiai tūnoti garaže“, – pasakoja Paulius.
Po keleto mėnesių iš garažo išriedėjęs „Golfas“ daugelį pradžiugino ženkliais pasikeitimais. Praeivių akį traukė stilingi „Artec S1“ ratlankiai, kuriuos dengė ratų arkų praplatintojai. Be to, priekinės automobilio dalys buvo perdėtos iš ne ką mažiau populiaraus „Volkswagen Vento“.
Ir vėlgi, šiltasis metų laikas buvo praleistas keliaujant po skirtingus, entuziastams skirtus renginius, džiaugiantis bendraminčių ir aplinkinių dėmesiu.
Iki sezono pabaigos likus mažiau nei vienam mėnesiui, Paulius neslepia, jog vėl planuoja vizitą į jam pažįstamą garažą. Kokiu tikslu?
„Šiuo metu turiu išsikėlęs kelis tikslus. Vienas iš jų – pakeisti kėbulo spalvą į gerokai ryškesnę spalvą“, – planais dalinasi Paulius. Bet net ir įgyvendinus šį ir kitus siekius, vaikino galvoje „sukasi“ gerokai įdomesnė „Golfo“ universalo vizija.
„Labai norėčiau variklio skyriuje matyti 6 cilindrų benzininį variklį ir kad jam kompaniją palaikytų keturių varančiųjų ratų pavara, bet tai padaryti nebus labai lengva. Mat šis projektas turi dyzelinį motorą, tad norint į jį įkelti benzininį analogą, tektų praeiti kryžiaus žygį. Ko gero, būtų lengviau nusipirkti tokį patį modelį tik su benzininiu varikliu“, – ateities planais dalijasi Paulius.
Į susitikimus keliauja dėl kelių priežasčių
Balandžio 1-oji diena daugeliui automobilių entuziastų asocijuojasi su laisve. Visų pirma, balandžio 1-ąją dieną įsigalioja leidimas bendro naudojimo keliuose važinėti su vasarinėmis padangomis. Visų antra – įpusėjęs pavasaris leidžia džiaugtis šiltais orais bei automanams skirtais renginiais, kurie retkarčiais gali vykti vos ne kiekvieną savaitgalį.
Šiųmetinį automobilistų sezoną Paulius išnaudojo su trenksmu. Tik pasitaikius progai ir turinti užtektinai laisvo laiko, vaikinas kartu su savo bičiuliais keliaudavo į artimiausią bendraminčiams skirtą renginį ir džiaugdavosi automaniška kompanija. Vis dėlto, tai nėra vienintelė priežastis, dėl kurio Paulius su savuoju „Golfu“ keliauja kelias dešimtis ar kelis šimtus į kilometrų į tam tikrą renginį.
„Į juos vykstu nes man patinka automobiliai. Tai – akivaizdu, bet man tuo pačiu patinka būti entuziastų apsuptyje ir pabendrauti su kolegomis. Be abejonės, labai smagu, kai pro šalį einantys praeiviai, bendraminčiai ar netgi renginio organizatoriai įvertina įdėta triūsą ir leidžia namo sugrįžti su apdovanojimu. Tai leidžia suprasti, jog mūsų, su tėčiu, bendras darbas nenuėjo veltui“, – priduria Paulius.
Atliktų darbų sąrašas:
- „Artec S1“ ratlankiai. 16 colių skersmens ir 9,5 colio pločio priekyje ir 10,5 colio gale
- „Volkswagen WideBody Voomeran“ ratų arkų praplatintojai
- Priekinė dalis nuo „Volkswagen Vento“
- „Recaro“ sėdynės iš „GTI-Edition“ modelio
- „Alcantara“ oda apsiūtas vairas
- Juodos lubos
- JAV rinkai skirto modelio konsolė ( porankis ir puodelių laikiklis )
- JAV rinkai skirto modelio priekinis buferis
- „Yachting“ priekinio buferio pažeminimas
- Tiesus, iš nerūdijančio plieno pagaminta išmetimo sistema