Vienas naujausių „Brabus“ dirbtuvių kūrinių - „S 65 AMG“ pagrindu sukurtas „Rocket 900“. Dubajaus automobilių parodoje didžiulio dėmesio sulaukęs sedanas nuo standartinio modelio skiriasi ne tik kėbulo spalva.
Po kapotu slypi 6.3 litro darbinio tūrio variklis, kurio pajėgumas siekia net 900 arklio jėgų. Pasak „Brabus“ atstovų, automobilyje esantis motoras išvysto net 1500 Nm sukimo momentą, tačiau dėl daugybės priežasčių jis buvo apribotas ties 1200 Nm. Padangos, pakabos komponentai ir pavarų dėžė be kardinalių pakeitimų gali atlaikyti iki 1200 Nm.
Įspūdingiausias „Brabus Rocket 900“ rodiklis - įsibėgėjimo laikas iki 200 km/val. Šis sunkus sedanas nuo 0 iki 200 km/val. gali įsibėgėti vos per 9.1 sekundės.
„GLE“ - vienas naujausių „Mercedes Benz“ inžinierių kūrinių. Į „BMW X6“ labai panašus automobilis turi labai įdomią, tačiau daugeliui patinkančią kėbulo formą. Tuo tarpu „Brabus“ specialistams automobilio išvaizda nelabai rūpi, nes jie susitelkė į techninės „GLE“ modelio dalies gerinimą.
Prieš jūsų akis - 850 arklio galių, 1450 Nm sukimo momentą turintis žvėris, galintis iki 100 km/val. įsibėgėti per 3.8 sekundės ir pasiekti didesnį nei 320 km/val. maksimalų greitį. „Brabus“ nenorėdama sukelti abejonių, visoms modifikacijoms suteikia 3 metų arba 100 tūkst. kilometrų garantiją.
Jeigu „Mercedes Benz“ išėjo iš proto, tai kaip tada reikėtų apibūdinti „Brabus“ būseną, kai jų dirbtuvėse stovėjo šešis ratus turintis G klasės visureigis-pikapas? Neįprasčiausias ir įspūdingiausias faktas yra tas, jog šis milžiniškas visureigis yra greitesnis už daugelį sportiškų hečbekų.
Beveik keturias tonas sveriantis monstras iki 100 km/val. gali įsibėgėti vos per 7.4 sekundes.
G klasės „Mercedes Benz“ yra pats mėgstamiausias „Brabus“ automobilis. Per kelis dešimtmečius „Brabus“ sukūrė gausybę G klasės „Mercedes Benz“ modifikacijų, tačiau kiekvienais metais vokiečiai sugeba išspausti daugiau arklio galių, sukurti naujų formų kėbulo detales.
Štai šis „Brabus“ specialistų patobulintas visureigis į priekį yra varomas 850 arklio galių ir 1450 Nm sukimo momentą išvystančiu motoru. Jeigu ne pavarų dėžė, vokiečių kompanijos auksarankiai galėtų pasauliui pristatyti modelį kad ir su 1000 arklio galių jėgaine.
Šeimyninis universalas pagal „Brabus“. Jeigu standartinis „E63 AMG“ universalas patenka į pačių greičiausių universalų penketuką, tai štai šis juodos spalvos automobilis gali pranokti net ir daugumą super-automobilių.
Kadangi Vokietijoje esančiuose greitkeliuose maksimalus leistinas greitis nėra ribojamas, nenuostabu, jog „Brabus“ specialistų pagerintas „E63 AMG“ sugeba pasiekti net 350 km/val. greitį.
Prieš keletą metų pirmą kartą pristatytas modelis visą pasaulį pribloškė ne tik agresyvia išvaizda, bet ir stulbinamomis charakteristikomis. Leiskite jums pateikti keletą skaičiukų. 0 - 100 km/val. per 3.7 sek. , 0 - 200 km/val. per 9.8 sek. , 0 - 300 km/val. per 23.8 sek.
Atsižvelgiant į „Brabus“ kompanijos pateiktus duomenis, vidutinės kuro sąnaudos siekia 23.4 litro 100 kilometrų. Automobilio kaina - 450 tūkst. eurų.
Daugelis užkietėjusių „Mercedes Benz“ fanų sutiks, jog „Brabus“ ar „Carlsson“ meistrų modifikuoti S klasės sedanai yra patys įspūdingiausi ir geriausi. Solidžiai ir šiek tiek gąsdinančiai atrodantis S klasės „Mercedes Benz“, patekęs į „Brabus“ specialistų rankas gavo 7.4 litro, 12 cilindrų motorą, kuris išvystė 582 arklio galias.
Automatine pavarų dėže aprūpintas sedanas prieš porą dešimtmečių galėdavo pasigirti net 305 km/val. siekiančiu maksimaliu greičiu. Nenuostabu, jog net 5 „Brabus“ kompanijos modifikuotus S klasės sedanus įsigijo automobilių kolekcionieriai iš Jungtinių Arabų Emyratų.